• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Technika ir technologijos
  • Startuoja serijinė elektrinio „Mercedes-Benz eActros“ gamyba

Startuoja serijinė elektrinio „Mercedes-Benz eActros“ gamyba

Vokietijos Viorto prie Reino (vok. Wörth am Rhein) (Vokietija) gamykloje „Mercedes-Benz Trucks“ pristato naujus modelius, kurie jau greitai papildys čia surenkamų sunkvežimių gamą. Tarp naujų modelių yra ir elektra varomas vietiniams pervežimams skirtas „eActros“ sunkvežimio prototipas, kurio bendroji masė 3-ų ašių modeliui siekia iki 27 t. Tai – beveik gamybai paruošta versija, leidžianti aiškiai suprasti, koks bus serijinis sunkvežimis, kuris bus pradėtas gaminti jau 2021 m. O 2022 m. numatyta dar vieno elektrinio, miestui prižiūrėti skirto „eEconic“ modelio gamybos pradžia.     

„Kitais metais pradedama serijinė elektrinio sunkvežimio gamyba yra milžiniškas žingsnis visai „Daimler“ kompanijai, – sako oficialaus „Daimler Trucks“ atstovo Lietuvoje „Veho Lietuva“ krovininio transporto pardavimo vadovas Paulius Kraučiūnas. – Mes plečiame gamykloje surenkamų modelių gamą ir pereiname į kitą etapą – anglies dvideginio neišskiriančių automobilių link. Dabar gamykloje visu pajėgumu vyksta paruošiamieji darbai modeliams su elektros pavara gaminti.“

Lanksti sunkvežimių gamyba

Elektriniai sunkvežimiai bus surenkami ten pat, kur ir modeliai su tradicine pavara, taikant lankstų gamybos metodą. Skirtingų tipų automobilių gamyba bus maksimaliai unifikuota, o bazinė platforma bus surenkama toje pačioje linijoje, nepaisant sunkvežimio tipo (su vidaus degimo varikliu ar elektra varomo). Gamybos proceso pakeitimai bus pritaikomi skirtingiems modelių tipams.

Atskirai bus montuojami modeliams su elektros pavara skirti elementai, taip pat surenkami „eActros“ elektros varikliai. Šiems darbams Viorto gamykloje buvo specialiai pritaikytos atnaujintos patalpos, įrengta nauja gamybos linija, kurioje montuos elektrines „eActros“ platformas su aukštos įtampos komponentais. Po to automobiliai vėl keliaus į įprastų modelių gamybos liniją, kurioje bus užbaigti ir galutinai patikrinti.

Išskirtinės elektrinio sunkvežimio savybės

2016 m. Hanoverio komercinių automobilių parodoje „Mercedes-Benz Trucks“ tapo pirmuoju gamintoju pasaulyje, pristačiusiu elektrinį vietinių pervežimų sunkvežimį. 2018 m. pradžioje įvyko pasaulinė iš esmės atnaujinto „Mercedes-Benz eActros“ premjera, o nuo tų pačių metų rudens elektromobilius įprasto naudojimo sąlygomis intensyviai bando įmonės klientai.

Bandymų metu gauti klientų atsiliepimai buvo tiesiogiai naudojami prototipui tobulinti, pakeitimus diegiant į serijinės gamybos automobilį. Šie bandymai parodė, kad elektrinis „eActros“ yra idealus automobilis tvariam vežimui. Mieste, greitkeliuose ir priemiesčiuose jis niekuo nenusileidžia tradicinių dyzelinių sunkvežimių galimybėms ir galiai.

Realus prototipo nuvažiuojamas atstumas, nepaisant vežamo svorio, maršruto ar reljefo, yra ne mažiau 200 kilometrų. Vairuotojai buvo sužavėti jo nuolat pasiekiamu dideliu sukimo momentu, taip pat išskyrė ypač malonų ir tolygų važiavimą. O kai sunkvežimis vairuojamas numatant veiksmus į priekį ir nuokalnėse išnaudojant stabdymą varikliu, elektros energija yra rekuperuojama.

Serijinės gamybos „eActros“ bus gerokai pranašesnis už bandomus prototipus daugeliu atžvilgiu, pavyzdžiui, nuvažiuojamu atstumu, pavaros galia ir saugumu, o serijinio „eActros“ vežamas svoris bus toks pat, kaip tradicinio „Actros“ modelio.

Debiuto pradžioje „eActros“ bus galimas kaip dviejų ir trijų ašių modelis. Be automobilio, „Daimler Trucks“ siūlys papildomas paslaugas, kurios apims ir konsultacijas apie elektromobilumą, maršrutų analizes, informaciją apie galimas subsidijas, integravimą į esamą transporto parką ir tinkamų įkrovimo vietų parinkimą.

„eEconic“ taip pat bus elektrinis

Nuo 2022 m. Viorto gamykloje kartu su „eActros“ bus pradėtas gaminti ir elektrinis „Mercedes-Benz eEconic“ sunkvežimis. Tai yra dar vienas „Daimler Trucks“ sunkvežimių elektrifikavimo žingsnis ir tam bus naudojama „eActros“ sunkvežimio platforma.

Abu sunkvežimiai bus gaminami vadovaujantis pasauline „Daimler Trucks & Buses“ strategija, užtikrinsiančią itin didelę serijinių elektrinių modelių plėtrą. Labai ergonomiškas ir saugus, „eEconic“ yra skirtas naudoti mieste, pritaikytas rūšiuojamiems daiktams surinkti ir buitinėms atliekoms išvežti. Tai puikiai tinka elektromobiliams su akumuliatoriais dėl palyginti nedidelių atstumų, griežtai nustatytų maršrutų iki 100 kilometrų ir itin dažnai sustojant.

Aplinkai neutrali gamykla

„Daimler Trucks & Buses“ ne tik Vokietijoje užtikrins dar tvaresnę gamybą – planuojama, kad iki 2022 metų visos Europos gamyklos naudos anglies dvideginio neišskiriančią energiją, o vėliau prie jos naudojimo pereis ir kitos pasaulio gamyklos.

Tai reiškia, kad visa sunkvežimių ir autobusų gamyklose naudojama energija bus išgaunama tik iš atsinaujinančių šaltinių. Viorto gamykla taip pat pamažu pereis prie tvaresnės gamybos ir mažins „Daimler Trucks“ anglies dvideginį.

Didžiausia „Mercedes-Benz Trucks“ sunkvežimių gamykla Viorte prie Reino (vok. Wörth am Rhein) buvo atidaryta 1963 metais, gamina „Mercedes-Benz Arocs“ ir „Atego“, taip pat „Actros“ (daugiau kaip 20 metų pasaulyje populiariausius tolimųjų pervežimų sunkvežimius). Čia taip pat gaminami ir specializuoti „Mercedes-Benz“ sunkvežimiai „Econic“, „Unimog“ ir „Zetros“. Kasdien pro gamyklos vartus išrieda iki 470 specialiai klientų poreikiams pritaikytų sunkvežimių. Turinti maždaug 10 300 darbuotojų, Viorto „Mercedes-Benz“ gamykla yra antra didžiausia darbdavė Vokietijos Reino–Pfalco regione.

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}