• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Autonaujienos
  • Skatins taupų ir saugų vairavimą

Skatins taupų ir saugų vairavimą

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

abr_4661

Algimanto Brazaičio nuotr.

Spalio 15-ąją šalies keliais rengiamas ekonominis žygis automobiliais.

Jo dalyvių pagrindinis tikslas – renginio organizatorių numatytą maršrutą įveikti ne tik saugiai, bet ir sunaudojant kaip įmanoma mažiau degalų.

Teikti pirmenybę taupiam ir saugiam vairavimo stiliui jau keliolika metų moko ir skatina VšĮ „Saugus ratas“, kurios rengiamas šiemetinis ekonominis žygis bus tryliktasis.

Ekonominio vairavimo šalininkai tokiuose renginiuose ne tik praturtėja taupaus vairavimo įgūdžiais, bet ir keliaudami kaskart vis naujais maršrutais įdėmiau susipažįsta su lankytinomis, patraukliomis akiai bei garsėjančiomis istorine praeitimi šalies vietovėmis.

Šįkart ekonominio žygio maršrutai drieksis vaizdingomis Panemunėmis apylinkėmis, kuriose gausu istorinę Lietuvos praeitį menančių pilių ir kitų lankytinų objektų.

Su dalimi jų detaliau galės susipažinti ir šios iškylos dalyviai, tačiau ilgai gėrėtis rudens spalvomis nutviekstais nebyliais istorijos liudininkais visgi nebus daug laiko, nes žygio dalyvių laukia net 344 km. maršrutas, iš kurių 317 km drieksis asfalto ir 27 km – žvyro keliais.

Detalų kelionės maršrutą, laiko kontrolės postus ir kitą būtiną jiems informaciją žygeiviai ras kelio knygoje, kurią gaus tik spalio 15 d. 8 val., atvykę į renginio starto vietą šalia „Statoil“ IX forto degalinės (Kaunas, Vakarinis aplinkkelis 10).

Ekonominio žygio dalyviai dar kartą išbandys bei įvertins prieš trejus metus „Statoil“ degalinių tinklo pristatytus „miles“ degalus, leidžiančius įveikti 3 proc. didesnį atstumą. Juos jau renkasi dauguma vairuotojų, todėl šių degalų su priedais paklausa gerokai išaugo.

Nors didesnę degalų paklausą daugelis linkę sieti su sumažėjusiomis jų kainomis, tačiau „Statoil“ degalines valdančios bendrovės „Circle K Lietuva“ degalų kategorijos vadovo Igno Klimaičio nuomone vairuotojai vis labiau atkreipia dėmesį į ekonomišką vartojimą bei aplinkos tausojimą.

Todėl ir ekonomiškesnių „miles“ degalų pardavimai auga sparčiau, nei įprasto rinkoje parduodamo dyzelino.

„Per 3 metus, kai pristatėme „miles“, transporto priemonės, naudojančios degalus su daugiafunkciniais priedais į aplinką išmetė 74 mln. kg mažiau CO2, nei būtų išmetusios naudodamos įprastus.

Džiugu, kad vartotojai jau skiria daugiau dėmesio aplinkos tausojimui, ką matome ne tik iš didėjančios taupesnių degalų paklausos, bet ir iš populiarėjančių tvaresnių ir ekonomiškesnių elektromobilių“, – sako I. Klimaitis.

Bendrovė skaičiuoja, kad per trejus metus klientai, rinkdamiesi ekonomiškesnius degalus, nuvažiavo 375 mln. km toliau. Skaičiai išties įspūdingi.

Norint nuvažiuoti tokį atstumą, kurį sutaupė vairuotojai, reikėtų apvažiuoti žemės rutulį per pusiaują net 9364 kartus.

„Lengva rasti bendrą kalbą, kai sutampa interesai, – sako vienas šių žygių iniciatorių ir organizatorių Valdas Juozas Vilūnas.

– Ekonomiškas, o kartu ir ekologiškas vairavimas – iš tiesų labai atsakingas, ne iškart įvaldomas būdas, kurio pagrindiniai principai – važiuoti ir saugiai, ir taupiai, mažinant automobilio eksploatacijos kaštus, o tuo pačiu mažiau kenkiant ir aplinkai.

Todėl džiaugiuosi, kad toks būdas randa vis daugiau pasekėjų ir entuziastų, apie ką byloja ir šie žygiai“.

Vairuoti saugiai, naudojant mažiau degalų ir mažiau teršiant aplinką – šių tikslų sieks ir spalio 15 d. rengiamo žygio dalyviai, prie starto linijos atvairuosiantys skirtingus automobilius.

Stengdamiesi suvienodinti visų dalyvių sąlygas, organizatoriai dalyvių automobilius skirstys į klases:

E1 –    benzininiai, kurių variklio darbo tūris iki 1400 cm3;

E2 –    benzininiai, kurių variklio darbo tūris iki 2000 cm3;

ED3 – dyzeliniai, kurių variklio darbo tūris iki 1400 cm3;

ED4 – dyzeliniai, kurių variklio darbo tūris iki 2000 cm3;

ED5 – dyzeliniai, kurių variklio darbo tūris yra per 2000 cm3;

EH –   hibridiniai;

E/G –  benzininiai/dujiniai.

Skatindami vairuotojus rinktis naujesnius, taupesnius ir ekologiškesnius automobilius, žygio organizatoriai šiemet kaip niekad aukštai iškėlė aplinkosauginius reikalavimus – automobiliai privalo atitikti Euro 6 normatyvus.

 Ekonominio žygio automobiliais organizatoriai jau priima dalyvių paraiškas.

ABR_4346
ABR_4820
ABR_4661
ABR_4389
ABR_4497
ABR_4596
ABR_4613
ABR_4653
ABR_4457
ABR_4379
ABR_4413
ABR_4745

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}