„Peugeot“ pristato intriguojančią naujieną
Ženevos automobilių parodoje, kuri prasidės kovo 5 d., kompanija „Peugeot“ pristatys naująjį modelį „Peugeot 208“. Lietuvą šis modelis pasieks rudenį.
Naujasis „Peugeot 208“ bus siūlomas ir su elektriniu varikliu bei prisidės prie mūsų šalies transporto parko „elektrifikacijos“. Tačiau akivaizdu, kad perėjimas prie naujojo energijos šaltinio automobilių pramonėje neįvyks per keletą dienų, todėl ne mažiau svarbu, kokios benzininių ir dyzelinių modelių charakteristikos – kaip sparčiai jos tobulėja, tampa ekonomiškesnės ir labiau tausojančios aplinką.
Dėl „PSA Group“ sukurtos naujosios kartos SMR platformos „Peugeot 208“ į atmosferą išskiria nedidelį CO2 kiekį, kadangi automobilis yra 30 kg lengvesnis už savo pirmtaką, pasižymi geresne aerodinamika ir optimizuota transmisija. Be to, SMR platforma užtikrina geresnę akustiką, mažesnį vibracijos lygį ir malonesnę temperatūrą salone, taip pat siūlo pagalbos vairuotojui sistemas, kurios iki šiol nebuvo taikomos šio segmento automobiliams.
„Peugeot e-208“ įveiks 450 km?
Automobiliuose „Peugeot e-208“ yra įmontuotas 100 kW (136 AG) tylus ir nevibruojantis elektrinis variklis, išvystantis sukimo momentą iki 260 Nm. Automobiliu „Peugeot 208“ su elektriniu varikliu galima važiuoti trimis būdais: „eco“ – ridą optimizuojantis režimas, „normal“ – kasdieniam naudojimui skirtas režimas, ir „sport“ – siūlantis didžiausią galią ir pagreitėjimą iki 100 kilometrų per valandą per 8,1 sekundes. Naudodami pavarų perjungimo svirtį, galite pakeisti ir akumuliatorių įkraunančius stabdymo režimus: „moderate“ užtikrina jausmą, panašų į tą, kuris patiriamas stabdant automobilį su vidaus degimo varikliu, „augmented“ yra skirtas reguliuojamam stabdymui spaudžiant greičio pedalą. „Peugeot“ kokybės ženklu tapusi pavarų dėžė ir masės pasiskirstymas yra optimizuoti, o tai leidžia naujajam „Peugeot 208“ su elektriniu varikliu pasiekti tokį patį efektyvumą, kaip ir automobiliui su vidaus degimo varikliu.
Naujojo „Peugeot 208“ šildymo sistemos pagrindas – galingas šildymo elementas (5 kW), siurblys su automatiniu temperatūros jutikliu, ir, priklausomai nuo versijos, šildomos sėdynės bei išankstinis pašildymas, programuojamas naudojant programėlę „MyPeugeot®“ išmaniajame telefone.
Akumuliatoriai, kurių bendra apimtis 220 litrų, yra paskirstyti po grindimis. Akumuliatoriai, kurių bendra talpa 50 kWh pagal WLTP matavimo metodą, leidžia įveikti iki 340 kilometrų atstumą, o pagal NEDC matavimo metodiką – iki 450 kilometrų. Garantuojama, kad baterijos išlaikys 70 proc. talpos 8 metus arba iki 160 000 kilometrų.
Akumuliatorių galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros lizdo (įkrovimo trukmė – 16 valandų), iš „Wall Box“ įkroviklio (įkrovimo laikas su trijų fazių 11 kilovatų galingumo prietaisu – 5,25 valandos, o su vienos fazės 7,4 kilovatų galingumo prietaisu – 8 valandos) arba iš viešosios įkrovimo stotelės (akumuliatoriaus įkrovimo trukmė kraunant iki 80%, naudojant 100 kilovatų galingumo prietaisą – 30 minučių). Pradėti ir baigti įkrovimą, o taip pat sekti įkrovimo procesą galima naudojant mobiliąją programėlę.
Tradicinės „Peugeot 208“ versijos
Naujasis modelis siūlomas su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, pasižyminčiais geriausiomis technologijomis, atitinkančiomis „Euro6“ emisijos standartus. Pirmą kartą kompaktiškųjų automobilių segmente pristatomi varikliai „PureTech 100“ ir „PureTech130“ su aštuonių pakopų automatinėmis pavarų dėžėmis.
Modelyje „Peugeot 208“ yra įrengta naujos kartos vairuotojo „i-Cockpit®“ postas, kuris jau tapo neatskiriama „Peugeot“ DNR dalimi, ir kurią naudoja jau daugiau nei 5 mln. vairuotojų. Visa rodoma informacija aiškiai matoma, nes ji yra vairuotojo matymo lauke. Priklausomai nuo komplektacijos, 3D prietaisų skydelis gali būti dviejų lygių, o informacija, rodoma viršutinėje dalyje kaip holograma, keičiasi realiu laiku. Jutiklinis ekranas, sumontuotas konsolės centre, gali būti trijų dydžių: penkių, septynių ir dešimties colių.
Daug dėmesio naujojo „Peugeot 208“ kūrėjai skyrė daiktų saugojimo vietoms. Be durelėse įrengtų kišenių ir pirštinių dėžutės, priklausomai nuo versijos, yra dar trys talpos daiktams laikyti: erdvi dėžutė tarp priekinių sėdynių, patogi erdvė priešais pavarų svirtį ir sumaniai paslėpta dėžutė centrinėje konsolėje, kurioje galima laikyti belaidį telefono įkroviklį.
Dėl daugelio pagalbos vairuotojui sistemų naujasis „Peugeot 208“ yra dar vienu žingsniu arčiau pusiau automatinio automobilio valdymo. Naujajame modelyje yra kruizo kontrolė su automatinio sustabdymo ir paleidimo funkcija. Jei spūstyje stovėję automobiliai pajuda iš vietos, „Peugeot 208“ taip pat automatiškai pradeda judėti, jei sustojimas truko mažiau nei 3 sekundes. Jei automobilis stovėjo ilgesnį laiką, pakanka greitai paspausti greičio pedalą arba paspausti mygtuką.
Be to, naujajame „Peugeot 208“ yra įrengta aktyvi įspėjamoji sistema, kuri praneša apie išvažiavimą už važiavimo juostos ribos, absoliučios parkavimosi pagalbos sistema su automatiniu valdymu, pagreitinimu ir stabdymu, automatinė avarinio stabdymo sistema, pastebinti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek dieną, tiek naktį, vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas į artimąsias, sistema, atpažįstanti greičio ribojimo ir kitus eismo reguliavimo ženklus (ženklą STOP ir vienpusio eismo ženklą), aktyvi aklųjų zonų kontrolės sistema ir elektrinis stovėjimo stabdis.
Naujajame „Peugeot 208“ jutikliniame ekrane galima matyti vaizdą, perkeltą iš išmaniojo telefono ekrano, galima naudoti belaidį įvairių prietaisų įkroviklį, navigacinę sistemą „TomTom®“ „Trafficutkoos 3D“ ir gauti realiu laiku informaciją apie eismo situaciją keliuose.
Siūlomi penki naujojo „Peugeot 208“ komplektavimo variantai: „Access“, „Active“, „Allure“, „GT Line“ ir „GT“.