• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Naujausios
  • „Padarykite kaip Lietuvoje“

„Padarykite kaip Lietuvoje“

Būtent tokią užduotį iš Baltarusijos transporto strategų gavo respublikinės unitarinės įmonės „Beltexosmotr“ vadovai. Balandžio pradžioje šios valstybinės bendrovės direktoriaus pavaduotojo Vladimiro Piulskio vadovaujama delegacija atvyko į Vilnių ir dieną praleido asociacijoje „Transeksta“, analizuodami pavyzdiniu laikomu Lietuvoje veikiantį techninės apžiūros modelį.

Rytų kaimynai 2003-aisiais pradėjo kurti savitą techninės apžiūros sistemą, kuriai patikėta „filtruoti“ maždaug 3 mln. transporto priemonių parką, eliminuojant iš kelių ir gatvių grėsmę kitiems eismo dalyviams keliančias mašinas. Šiuo metu „Beltexosmotr“ kontrolieriai dirba 227 techninės apžiūros centruose bei aptarnauja 13 mobiliųjų patikros linijų, kurios reguliariai gabenamos į 25 Baltarusijos rajonus, neturinčius stacionarių TA stočių.

Įdomu, kad absoliuti dauguma techninės patikros įmonių be jokių apribojimų gali užsiimti ir kitomis veiklomis – nuo vairuotojų rengimo iki automobilių remonto ir prekybos detalėmis. „Beltexosmotr“ čia turi tik po vieną savo darbuotoją, nedalyvaujantį apžiūroje, be viso labo patvirtinantį universalių meistrų-remontininkų-kontrolierių teikiamus verdiktus. Per metus „Beltexosmotr“ išduoda maždaug 1,4 mln. leidimų eksploatuoti įvairias transporto priemones, iš kurių maždaug 82 proc. gauna teigiamą įvertinimą pirmuoju bandymu. Turint galvoje, kad Baltarusijoje automobilių parkas dar senesnis nei Lietuvoje, toks rodiklis patiems „Beltexosmotr“ vadovams atrodo prasilenkiantis su realybe ir leidžia daryti prielaidas, kad prekybos „indulgencijomis“ mastai Baltarusijoje yra tapę rimta problema. Neatsitiktinai svečiai itin daug dėmesio skyrė „Transekstos“ įmonėse įdiegtai korupcijos prevencijos sistemai.

Dar viena kaimyninės šalies keistenybė – nors automobilių  skaičius Baltarusijoje pamažu auga, atvykstančių į TA centrus mažėja. Pernai „sveikatą“ pasitikrino 10,4 proc. automobilių mažiau nei 2016-aisiais.  Tikėtina, kad dalis mašinų šeimininkų „taupo“ po 10-20 eurų (TA kaina priklauso nuo transporto priemonių tipo, degalų rūšies ir pan. dalykų) vizito į apžiūros centrus ir važinėja rizikuodami gauti baudas.

„Beltexosmotr“ delegacija taip pat kruopščiai konspektavo „Transekstos“ vadovų Gintauto Šlėderio bei Audriaus Glėbaus pranešimus apie galiojančią sistemą Lietuvoje, kontrolierių bei ekspertų rengimą, taikomus reikalavimus įmonėms, Techninės apžiūros atlikimą  reglamentuojančius teisės aktus,  veikiančią techninės apžiūros informacinę sistemą ir automatizuotus duomenų mainus su susijusiomis institucijomis, teikiamas elektronines paslaugas vairuotojams etc. Patys baltarusiai tik praėjusiais metais pradėjo diegti ir testuoti duomenų keitimosi su GAI (Valstybinė automobilių inspekcija) sistemą.

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}