• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Įvairenybės
  • Naudotų automobilių mados Lietuvoje nesikeičia: dominuoja „BMW“, „Volkswagen“ ir „Audi“

Naudotų automobilių mados Lietuvoje nesikeičia: dominuoja „BMW“, „Volkswagen“ ir „Audi“

Bėgant metams lietuvių ištikimybė vokiškiems automobiliams nemažėja. Tai atskleidė automobilių duomenų įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas, nustatęs labiausiai vairuotojus dominusius modelius 2024 m. pirmą pusmetį. Tarp populiariausių – naudoti „BMW“, „Volkswagen“ ir „Audi“ markių modeliai.

 Pirmąjį metų pusmetį Lietuvos vairuotojai „carVertical“ automobilių istorijos patikros platformoje labiausiai domėjosi 3-ios serijos „BMW“ automobilių istorija – 6,2 proc. visų platformoje tikrintų automobilių. Už šio modelio rikiuojasi 5-ios serijos „BMW“ (5,8 proc.), „Volkswagen Passat“ (4,4 proc.), „Audi A4“ (4 proc.), „Audi A6“ (3,9 proc.).

Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m., į pirmąjį dešimtuką įsiveržė „Škoda Octavia“ (1,5% visų istorijos patikrų) „Opel Astra“ (1,2 proc.) ir „Škoda Superb“ (1,2 proc.).

„Vokiški automobiliai tokie kaip „BMW“ ir „Audi“ jau daugybę metų dominuoja naudotų transporto priemonių rinkoje. Vairuotojai juos mėgsta ne tik dėl patikimumo – dažnam savininkui automobilis yra ir įvaizdžio dalis. Tiesa, nemažai pirkėjų atkreipia dėmesį ir į „Škoda“ ar „Opel“, kurie nors ir pigesni, tačiau užsitarnavę gerą vardą antrinėje rinkoje“, – sako „carVertical“ automobilių rinkos ekspertas Matas Buzelis.

 Labiausiai šalyje augo „Opel Zafira“ populiarumas

Populiariausių markių dešimtukas per metus nepasikeitė – sąrašo viršuje dominuoja „BMW“ (17,2 proc. visų tikrintų automobilių), „Audi“ (13,1 proc.), „Volkswagen“ (12,6 proc.), „Mercedes-Benz“ (9,2 proc.) ir „Toyota“ (6,8 proc.).

Tai rodo, jog lietuvių vairuotojai išlieka ištikimi toms pačioms automobilių markėms ir nėra linkę dairytis į kitus transporto priemonių gamintojus.

Tarp visų tyrime dalyvavusių šalių, per metus labiausiai augo „Mini Coupé“ (+719,1 proc.), „Tesla Model 3“ (+534 proc.), „Tesla Model X“ (+297,6 proc.), „Audi RS7“ (+262,2 proc.) bei „Jaguar E-Pace“ (+186 proc.) populiarumas.

Naudoto automobilio ieškantys lietuvių pirkėjai santūresni – labiausiai šalyje didėjo „Opel Zafira“ istorijos patikrų skaičius (104,3 proc.). Už šio modelio rikiuojasi „Volvo V50“ (80,7 proc.), „Kia Sportage“ (59 proc.), „Honda Accord“ (46,7 proc.) ir „Opel Astra“ (42,8 proc.).

Šių modelių populiarumo augimas – gera žinia planuojantiems parduoti tokią transporto priemonę. Kuo automobilis paklausesnis antrinėje rinkoje, tuo brangiau jį galima parduoti.

Paklausių modelių rida klastojama dažniau

Paklausūs modeliai neretai tampa sukčių taikiniu. Rinkoje pilna automobilių su suklastota rida, kurie vėliau naujiesiems savininkams gali atnešti daugybę problemų. Kai neaišku, kokį atstumą transporto priemonė yra nuvažiavusi, tampa sudėtinga laikytis gamintojo rekomendacijų ir laiku atlikti aptarnavimus.

7,6 proc. visų „carVertical“ tikrintų 3-ios serijos „BMW“ turėjo pakoreguotus odometro rodmenis, todėl šio modelio pirkėjai turėtų būti itin atidūs ir vengti sukirsti rankomis su pardavėju nepatikrinę automobilio istorijos. Kitų populiarių modelių rida irgi klastojama dažnai: 5-ios serijos „BMW“ (8,8 proc.), „Volkswagen Passat“ (7,7 proc.), o „Audi A4“ (10 proc.). Prasčiausia situacija su „Audi A6“ automobiliais, kurių net 12,1 proc. turėjo pakoreguotą ridą.

 Padėtis naudotų automobilių rinkoje stabilizavosi

Beveik visose rinkose ir toliau stabilizuojasi naudotų automobilių kainos – jos po truputį krenta. Kainų mažėjimą lemia naujų automobilių rinkos atsigavimas, nebėra tokio didelio automobilių vėlavimo, koks buvo prieš kelis metus. Kadangi pagaminama daugiau naujų automobilių, daugiau naudotų kelių metų senumo modelių patenka į antrinę rinką.

Kalbant apie elektromobilius, šalyse, kur šviežiai buvo įvestos lengvatos, elektromobilių rinka pagyvėjo, bet tai tik trumpalaikė tendencija. Ilgalaikėje perspektyvoje elektromobilių rinka greičiausiai susidurs su sunkumais – net ir gamintojai vėl pradėjo daugiau investuoti į automobilius su vidaus degimo varikliais.

„Tie pirkėjai, kurie labiausiai norėjo elektromobilių, juos jau turi, o visi kiti arba nemato reikalo pereiti prie elektromobilių, nes neturi savo įkrovimo stotelių arba jų neįperka“, – aiškina M. Buzelis.

Pasak M. Buzelio, naudotų automobilių pirkimas šiek tiek atsigavęs ir pirmojo šių metų ketvirčio sandorių skaičius pagrindinėse Europos rinkose stabiliai augo.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}