• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Saugumas ir ekologija
  • Naudoti automobiliai į Lietuvą plūsta rekordiniais kiekiais

Naudoti automobiliai į Lietuvą plūsta rekordiniais kiekiais

Lietuvos automobilių rinka gerina rekordus: iki metų pabaigos laukiama daugiau nei 400 tūkst. lengvųjų automobilių sandorių. Tai reiškia, kad kas septintas Lietuvos gyventojas bus pakeitęs naudotą arba įsigijęs naują automobilį.

Transporto skelbimų portalo Autoplius.lt plėtros vadovo Mato Buzelio teigimu, trečiasis metų ketvirtis buvo rekordinis tiek lyginant su prieškriziniais 2008-aisiais, tiek su rekordiniais 2014-ais metais

„Per trečiąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje užregistruota 116 tūkst. lengvųjų automobilių sandorių. Tai 9,4 proc. geresnis rezultatas nei tokiu pat metu pernai ir geresnis rezultatas nei po visų 2010 m.“, – tvirtino automobilių rinkos ekspertas M.Buzelis.

Metų pabaigoje, žadėjo ekspertas, rinkoje turėtų būti sudaryta daugiau nei 400 tūkst. sandorių. Anot specialisto, augo visų tipų sandorių skaičius. Lietuviai pirko daugiau automobilių ne tik vidinėje Lietuvos rinkoje, bet ir įvežė daugiau transporto priemonių iš užsienio.

Naujų aukštumų pavyko pasiekti ir naujų automobilių pardavėjams – per šių metų liepos-rugsėjo mėnesius šalyje parduota 7,2 tūkst. naujų modelių.

Valome Vakarų Europos parką

„Vidinėje rinkoje įvyko apie 70 tūkst. sandorių – 5,6 proc. daugiau nei trečiąjį praeitų metų ketvirtį. Iš užsienio pastoviai registracijai į Lietuvą įvežtų transporto priemonių srautas padidėjo 13,7 proc., o naujų automobilių pardavimai per metus šoktelėjo net 28,9 proc. ir iki pavyzdingo Estijos rezultato pritrūko tik 100 vnt.“, – pabrėžė M.Buzelis.

Anot jo, vidinėje rinkoje prekyba augo lėčiau nei iš užsienio įvežtų transporto priemonių sandoriai, tad, jo nuomone, vairuotojai vis dažniau automobilio dairosi kitose šalyse. „

Net 62,4 proc. iš visų į Lietuvą pastoviai registracijai įvežamų automobilių yra senesni nei 11 metų. Nerimą kelia tai, kad jų rinkos dalis kiekvieną ketvirtį paauga bent keliais procentiniais punktais. Skirstant iš užsienio įvežamus automobilius pagal degalų tipą pastebime, jog 3 iš 4 transporto priemonių yra dyzelinės. Visa tai sudaro įspūdį, kad Lietuva yra Vakarų Europos utomobilių parko valytoja“, – komentavo M.Buzelis.

Reeksporto apimtys auga

Tarp įdomesnių Lietuvos automobilių rinkos tendencijų yra ir padidėjęs naujų transporto priemonių reeksportas. Anot Autoplius.lt plėtros vadovo, jau buvo įprasta matyti, kad per trijų mėnesių laikotarpį vidutiniškai buvo išregistruojama apie 1 000 automobilių, tačiau antrojo ketvirčio reeksporto duomenys išjudino šią, seniai nusistovėjusią tvarką.

„Šių metų balandžio-birželio mėnesiais reeksportuotų automobilių dalis nuo 17 proc. paaugo iki 21 proc. – tokią didelę reeksporto dalį fiksavome tik 2009 metais“, – tvirtino M.Buzelis. – Tačiau įvardinti konkrečias padidėjusio naujų automobilių reeksporto priežastis sunku. Lietuvoje yra keli atstovai, kurie didžiąją daugumą savo automobilių išveža į užsienį ir tikėtina, kad reeksporto apimtis didina tik dėl abipusės naudos“.

Trečiąjį šių metų ketvirtį Lietuvos vairuotojai dažniausiai pirko naujus „Toyota“ markės automobilius, o anksčiau akivaizdžiai pirmavę „Volkswagen“ tenkinosi antra vieta.

Tačiau „Volkswagen“ be konkurencijos pirmavo tarp populiariausių vidinėje rinkoje parduotų bei iš užsienio įvežamų automobilių.

Anot eksperto, tarp geidžiamiausių naudotų automobilių labiausiai augo susidomėjimas BMW markės automobiliais, o šios tendencijos atsispindi ir skelbimų portale.

Kainas pristabdo ir brangstantis draudimas

Autoplius.lt duomenimis, trečiąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje užfiksuota vidutinė naudoto automobilio kaina siekė 3,3 tūkst. eurų, o didėti jai neleido du faktoriai: Lietuvos vairuotojų prisirišimas prie tam tikro tipo automobilių ir didėjančios transporto priemonių draudimo kainos.

„Jau trečią ketvirtį iš eilės vidutinė naudoto automobilio kaina nesikeičia. Dėl to kalta didelė senų transporto priemonių koncentracija, tačiau reikia įvertinti ir augančias draudimo kainas. Natūralu, kad transporto priemonės pasirinkimą labiausiai apriboja finansai. Brangstantis draudimas verčia atsisakyti brangesnių automobilių, o tai užkerta kelią daugiau kainuojančių mašinų pirkimui. Išlaidas kruopščiai skaičiuojantys vairuotojai rinksis pigesnius ir senesnius automobilius“, – pridūrė M.Buzelis.

Anot rinkos eksperto, trečią metų ketvirtį vidutinė naudoto automobilio kaina mažėjo maždaug 5 proc. Pasak M.Buzelio, įvertinus tai, kad sulig euro įvedimu prieš porą metų naudotų automobilių kainos šoko aukštyn, šiandien jų vidutinė kaina sugrįžo į laikus iki euro įvedimo.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}