• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Įvairenybės
  • „Metų motociklo“ rinkimuose triumfavo galingas kelioninis „Ducati“

„Metų motociklo“ rinkimuose triumfavo galingas kelioninis „Ducati“

Ketvirtadienį, birželio 5 d., vykusiame šventiškame renginyje paaiškėjo konkurso „Metų motociklas 2025“ nugalėtojas. Geriausiu nauju modeliu šiemet 11 narių komisija išrinko „Ducati Multistrada V2S“. Tai jau antras kartas rinkimų istorijoje, kai ekspertai pripažįsta itališko modelio, įkūnijančio sportiškumo, komforto ir technologijų balansą, pranašumą – prieš dvejus metus čia triumfavo galingesnė to paties modelio versija „Multistrada V4S“.

Renginio idėjos autorius ir įgyvendintojas, Lietuvos žurnalistų autoklubo valdybos narys Justas Lengvinas rezultatų skelbimo vakarą pasidžiaugė, kad trečius metus vykstantys rinkimai auga ir kinta. Pasak jo, šiandien jie apima ne tik rinkos naujienų apžvalgą bei įvertinimą, bet ir visą motociklizmo kultūrą.

„Renginio tikslas nuo pat pradžių buvo plačiau skleisti žinią apie motociklizmą Lietuvoje. Taip pat siekiame didinti visų eismo dalyvių sąmoningumą – priminti tiek motociklininkams, tiek automobilių vairuotojams, kad kelyje turime gerbti vieni kitus ir elgtis kultūringai“, – šventinį vakarą kalbėjo „Metų motociklo“ organizatorius.

J. Lengvino žodžius patvirtina ir nuveikti darbai. Bene svarbiausias iš jų – kartu su renginio partneriais organizuotas renginys „Saugus kelyje“. Jo metu buvo ieškoma sprendimų, kaip apsaugoti pažeidžiamus eismo dalyvius, ir primintos pirmosios pagalbos teikimo taisyklės.

„Metų motociklo 2025“ komisiją sudarė 11 itin patyrusių ekspertų:

  • Rimas Bružas – žurnalistas ir laidų vedėjas,
  • Aidas Bubinas – ekstremalių kelionių rekordininkas,
  • Dominykas Butvilas – lenktynininkas, įvaldęs tiek motociklus, tiek sportinius automobilius,
  • Marius Eidukonis – žurnalistas ir radijo laidų vedėjas,
  • Eglė Gerulaitytė – keliautoja, žurnalistė,
  • Vytautas Grašys – Policijos departamento Viešosios tvarkos biuro vadovas,
  • Nerimantas Jucius – Dakaro ralio dalyvis,
  • Jurgis Paplaitis – automobilių ir motociklų apžvalgininkas,
  • Linas Pečiukaitis – geležinės ištvermės motociklininkas, renginio „Baikerių naktys“ organizatorius,
  • Audrius Sutkus – keliautojas motociklu, išmaišęs daugelį pasaulio kraštų,
  • Jurga Žukauskaitė – kelionių motociklais organizatorė.

Kaip niekada didelė konkurencija

Net tris intensyvias savaites trukusių testų metu „Metų motociklo“ komisijos nariai išbandė visus 24 šių metų konkursui pristatytus modelius. Į finalinį septynetą pateko ir dėl aukščiausio įvertinimo šiemet varžėsi: „Aprilia Touareg 660 Rally“, „CFMoto 450MT“, „Ducati Multistrada V2S“, „Honda CB1000 Hornet SP“, „Honda CMX1100 DCT SP“, „Indian Motorcycle 101 Scout“ ir „Yamaha Tenere 700“.

Šiemet kova dėl patekimo į finalą buvo kaip niekada atkakli. Po pirminio balsavimo atrinkti šeši geriausi modeliai, o dėl paskutinės vietos finale varžėsi net penki vienodą balų skaičių surinkę motociklai. Prireikė dviejų papildomų balsavimų, kol galiausiai paaiškėjo visi finalininkai. Daugelyje nominacijų taip pat nebuvo didelio atotrūkio – nugalėtoją nuo antrosios vietos dažnai skyrė vos vienas balas.

„Metų motociklo“ nugalėtojas paaiškėjo tik po birželio 5-osios, penktadienio vakarą vykusio gyvo balsavimo. Jo metu visi vienuolika komisijos narių turėjo septyniems į finalą patekusiems motociklams išdalinti po 25 balus. Didžiausias pagal rinkimų taisykles vienam motociklui galimas skirti balų skaičius – 10, mažiausias – 0. Surinkęs net 59 balus, pirmąją vietą šių metų rinkimuose užtikrintai užėmė „Ducati Multistrada V2S“. Antroje vietoje su 42 taškais liko „Honda CB1000 Hornet SP“, trečioje – „Honda CMX1100 DCT SP“, surinkusi 38 taškus.

Paskelbti ir nominacijų nugalėtojai

„Metų adventure“

„Metų motociklu 2025“ tapęs „Ducati Multistrada V2S“ triumfavo ir „Metų adventure“ nominacijoje. Pasak D. Butvilo, kelioninis motociklas, su kuriuo norėtųsi leistis į nuotykius, turi būti ne tik patikimas ir gražus, bet ir suteikti pačias geriausias emocijas. Jį bei kitus komisijos narius sužavėjo solidi, tačiau lengviau nei V4S versijoje suvaldoma 115 AG išvystančio variklio galia, įspūdinga išvaizda ir geros valdymo savybės.

„Metų iki 35 kW“ ir „Metų biudžetas“

„Metų iki 35 kW“ kategorijoje nugalėjo „CFMoto 450MT“. V. Grašys pasidžiaugė, kad atsirado dar vienas geras pasirinkimas ieškantiems A2 kategorijos motociklo. Anot jo, tai puikus variantas pratinantis prie motociklo valdymo prieš persėdant ant galingesnės technikos. Pagrindiniai šio modelio privalumai – sklandus valdymas, nedidelis svoris ir patraukli kaina. Neatsitiktinai šis motociklas pelnė ir „Metų biudžeto“ apdovanojimą.

„Metų miesto motociklas“

„Metų miesto motociklu“ išrinktas naujos kartos „Yamaha MT-07“. Šis modelis, neprarandantis populiarumo nuo pat debiuto 2014 m., pasak A. Sutkaus, savo konstrukcija idealiai tinka jauniems vairuotojams, ieškantiems transporto priemonės miestui. Komisijos narys priduria, kad motociklo patrauklumą didina ir nauji saugumo sprendimai, tarp jų – pažangi ABS sistema.

„Metų cruiser/custom“ ir „Metų dizainas“

„Metų cruiser/custom“ nominacijoje geriausiu paskelbtas „Indian Motorcycle 101 Scout“, kuris taip pat buvo įvertintas už išskirtinį dizainą. R. Bružas atkreipia dėmesį, kad šiame modelyje puikiai dera ilgametės tradicijos ir šiuolaikiški sprendimai. Anot jo, tradicijų laikymasis dažnai asocijuojasi su sąstingiu, tačiau šis motociklas – itin modernus.

„Metų iki 125 kubinių centimetrų“

„Metų iki 125 kubinių centimetrų“ kategorijoje konkurentus aplenkė „CFMoto 125NK“. A. Bubinui didelį įspūdį paliko šio motociklo kainos ir kokybės santykis. Anot jo, laikai, kai Kinijos prekių ženklai nesugebėdavo pasiūlyti europiečių poreikius atitinkančių produktų, jau praeityje. Tai patvirtina ir A. Bubino drauge su L. Pečiukaičiu įveiktas iššūkis: šie „Metų motociklo“ komisijos nariai per mažiau nei 24 valandas su dviem 125 kubinių centimetrų motociklais nuvažiavo daugiau nei 2000 kilometrų – nuo Vilniaus iki Berlyno ir atgal.

„Metų motoroleris“

„Metų motoroleriu“ paskelbtas „Honda PCX125 Deluxe“. Ilgametį motociklininką L. Pečiukaitį šis modelis sužavėjo patogumu, geromis valdymo savybėmis važiuojant mieste, talpia bagažine ir netikėtai gera, nedidelio 125 kub. cm darbinio tūrio variklio trauka.

„Metų sportiškiausias“

„Metų sportiškiausiu“ motociklu išrinktas komisijos narių „piktuoju širše“ pramintas „Honda CB1000 Hornet SP“. Ūgiu išsiskiriantis komisijos narys N. Jucius teigė, kad tai nedidelis, bet itin galingas motociklas, išsiskiriantis aštriu valdymu. Anot jo, įspūdžiams pajusti su šiuo modeliu pakanka vos keleto pirmųjų kilometrų.

„Tautos motociklas“

„Tautos motociklu 2025“, už kurį portale TV3.lt balsavo tūkstančiai technikos entuziastų, vėl tapo „Yamaha Tenere 700“. Įdomu tai, kad šis modelis šią nominaciją laimi jau trečius metus iš eilės. Balsavimo rezultatai dar kartą patvirtino neblėstantį susidomėjimą kelioniniais motociklais – antrąją vietą užėmė „Ducati Multistrada V2S“, trečiąją – „CFMoto 450MT“.

 

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}