• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Autonaujienos
  • „Lexus“ pristatė antros kartos krosoverį NX

„Lexus“ pristatė antros kartos krosoverį NX

Drauge su visiškai nauju NX modeliu „Lexus“ į savo automobilių gamą pradeda diegti naujoviško tipo jėgaines ir pristato pirmąjį iš elektros tinklo įkraunamą hibridą. Naujasis modelis išsiskiria reikšmingais patobulinimais, kaip antai naujos kartos informacijos ir pramogų sistema bei pažangiomis technologijomis, užtikrinančiomis didesnį saugumą, komfortą ir patogumą.

Naujasis NX pakeis ankstesnį modelį, kurio Europoje buvo sėkmingai parduota daugiau nei 170 000 vienetų nuo pat pristatymo 2014-aisiais. Pažymima, kad dauguma „Lexus NX“ pirkėjų šį ženklą pasirinko pirmą kartą, o tai gamintojui leido sėkmingai augti visame regione.

„Remdamasis šiuo pasiekimu ir siekdamas pagaminti įtikinamą naują modelį klientams, kurie šiandien iš savo automobilių tikisi kur kas daugiau, „Lexus“, galima sakyti, „išrado“ NX iš naujo – 95 proc. visų automobilio dalių yra naujos. Gamintojo atsidavimą ir ambicijas demonstruoja ir didelė modelio našumo, valdymo ir efektyvumo pažanga“, – sakė Raigo Kaseorgas, „Lexus Baltic“ vadovas.

Naujojo NX kėbulo linijos akį traukia subalansuotomis ir ryškiomis proporcijomis bei įspūdžiu, kad automobilis tarsi prilipęs prie kelio. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys užtikrina optimalų erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės.

Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa – 18,1 kWh: didžiausia talpa šiame segmente. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir, skaičiuojama, turi leisti pagreitėti iki 100 km/val. per kiek daugiau nei 6 sekundes.

Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterija gali būti įkrauta ir naudojant energijos šaltinį namuose, ir įkrovos stotelėse visoje šalyje. Baterijos dydis ir talpa bei „Lexus“ patirtis elektrifikacijos srityje lemia bene didžiausią klasėje elektra nuvažiuojamą atstumą – 65 km. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą.

Didesnis multimedijos ekranas ir greitesnis centrinis procesorius

Naujasis NX žymi ir visiškai naujos „Lexus“ multimedijos sistemos pasirodymą. Pastaroji yra gerokai našesnė nei iki šiol naudotos sistemos ir leidžia mėgautis sklandesniu veikimu – lyg naudotumeisi planšetiniu kompiuteriu. Naujoje platformoje pristatomos ir išmaniosios paslaugos, leidžiančios gauti eismo informaciją bei pranešimus apie nutikimus kelyje realiuoju laiku. Be to, naujoji multimedijos sistema leidžia naudotis visiškai nauju „Hey Lexus“ balso asistentu, kuris reaguoja į vairuotojo balso komandas taip, tarsi šis kalbėtųsi su automobiliu.

Standartinę įrangą turinčiame NX vairuotojas matys 9,8 colio skersmens multimedijos ekraną, o „Lexus Link Pro“ versijoje naudojamas naujas 14 colių skersmens ekranas – vienas didžiausių segmente. Šio dydžio ekranas aukštesnės komplektacijos modeliuose siūlomas kaip standartinės įrangos dalis, kituose NX modeliuose jį galima pasirinkti papildomai. Dėl didelės raiškos ekrano, nepaisant apšvietimo sąlygų, vaizdas būna ryškus ir gerai matomas, o centrinio procesoriaus greitis – 3,6 karto didesnis nei iki šiol naudotose „Lexus“ multimedijos sistemose.

„Tazuna“ koncepcija ir trečiosios kartos saugumo sistema

Naujasis NX žymi pirmą kartą, kai „Lexus“ automobiliuose buvo pritaikyta „Tazuna“ koncepcija, skirta priešais vairuotoją esančiam prietaisų skydeliui. Dėmesys čia skiriamas tam, kad vairuotojas automobilį valdytų intuityviai. Intuityvaus valdymo, kuris yra šios koncepcijos esmė, pavyzdys – jutikliniai mygtukai ant vairo: jie gali būti nustatomi taip, kad valdytų vairuotojo pageidaujamas funkcijas. Kai šie jungikliai naudojami, jų formos rodomos projekciniame ekrane ant priekinio stiklo, todėl vairuotojui nereikia nuleisti akių, kad pasitikrintų, kokią funkciją jis nori valdyti.

Naujasis NX taip pat yra pirmas modelis, kuriame įdiegta trečiosios kartos „Lexus Safety System +“ saugumo sistema, apimanti standartinį aktyvių saugumo sistemų ir vairavimo asistentų paketą bei nustatanti naują avarijų rizikos vertinimo ir prevencijos etaloną.

Naujausi saugumo sistemos patobulinimai, pristatyti kartu su naujuoju NX, apima tolesnių susidūrimo išvengimo sistemos (angl. „Pre-Collision System“) pajėgumų plėtrą. Sistema gali aptikti automobilio kelyje esančius motociklus ir kai kuriuos kitus objektus, pavyzdžiui,  medžius, sienas ir atitvarus. Be to, įdiegtos ir naujos funkcijos, leidžiančios įvertinti susidūrimo su priešpriešiniu eismu ar kelią kertančiu pėsčiuoju pavojų tada, kai sankryžoje daromas posūkis. Manoma, jog dėl pažangių funkcijų ir patobulinimų naujoji susidūrimo išvengimo sistema gali atpažinti ir padėti išvengti 36 proc. daugiau pavojingų įvykių kelyje nei ankstesnioji.

Naujojo NX kainos prasideda nuo 46 300 eurų. Modelis Lietuvoje pasirodys 2022 m. vasarį.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}