• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Saugumas ir ekologija
  • „EuroNCAP“ egzaminą puikiai išlaikė hibridai

„EuroNCAP“ egzaminą puikiai išlaikė hibridai

Europos naujų automobilių saugumo vertinimo organizacija „EuroNCAP“ paskelbė mašinas, kurios šiais metais yra pačios geriausios savo klasėse. Organizacijos nuomone, šiemet tokių lengvųjų automobilių buvo trys – hibridinis hečbekas „Hyundai Ioniq“, naujos laidos penkių durų hibridas „Toyota Prius“ ir krosoveris „Volkswagen Tiguan“. Apie tai rašo „Lietuvos žinios“.

„EuroNCAP“ geriausius automobilius renka pagal savitą, pačios organizacijos sukurtą sistemą. Geriausi savo klasių automobiliai renkami tiktai iš naujų arba atnaujintų modelių, į rinką atėjusių per praėjusius metus.

Kiekvienais metais „EuroNCAP“ mašinas suskirsto į skirtingas klases. Jų skaičius įvairuoja, nes vienais metais nuo konvejerių nurieda daugiau vienos, kitais metais – kitos klasės automobilių. Kaip aiškina organizacija, išrinkti vieną geriausią automobilį iš visų per metus rinkoje pasirodžiusių naujų mašinų būtų neetiška, nes skirtingoms automobilių klasėms keliami ir skirtingi reikalavimai. Todėl, atsižvelgdama į tai, kiek vienos ar kitos klasės mašinų pasirodo vienais ar kitais metais, „EuroNCAP“ kasmet suformuoja ir skirtingą klasių skaičių.

Šiemet organizacija paskelbė lyginusi tik trijų klasių – mažų šeimos, didelių šeimos automobilių ir krosoverių – naujus automobilius. Nugalėtoja tapo po vieną mašiną iš kiekvienos klasės – tai buvo, kaip jau minėta, visiškai naujas hibridinis „Hyundai Ioniq“, naujos laidos hibridas „Toyota Prius“ ir naujas „Volkswagen Tiguan“. Visi jie atsparumo smūgiams testuose surinko po 5 žvaigždutes, bet tokių mašinų 2016 metais buvo daug. Dėl to nugalėtojus lėmė papildomi dalykai.

„EuroNCAP“ geriausio metų automobilio savitumas yra tas, kad jiems išrinkti neburiamos jokios vertinimo komisijos, o paprasčiausiai palyginami atsparumo testuose surinkti balai. Jie skaičiuojami atlikus keturis kiekvienos naujos mašinos bandymus. Per juos įvertinama: vairuotojo ir suaugusių mašinos keleivių sauga; vaikų sauga; pėsčiųjų sauga; augą užtikrinančios pagalbinės standartinės įrangos gausa. Dėl to kartais sakoma, kad „EuroNCAP“ kasmet renkamas mašinas galbūt būtų tiksliau vadinti „saugiausiomis“, o ne „geriausiomis“.

Tačiau pati organizacija laiko, jog pati saugiausia mašina, žinoma, kartu yra ir geriausia.

„Geriausias mažas šeimos automobilis 2017“, kuriuo tapo korėjietiškas hečbekas „Hyundai Ioniq“, „EuroNCAP“ atsparumo smūgiams testuose, kaip skelbia portalas euroncap.com, už vairuotojo ir suaugusių keleivių saugą surinko 91 proc., už vaikų saugą jiems skirtose sėdynėse – 80 proc., už pėsčiųjų saugą – 70 proc., už standarinės įrangos gausą ir jų efektyvumą – 82 proc. visų galimų balų.

Penkių durų „Toyota Prius“ pelnė atitinkamai 92 proc., 82 proc., 77 proc. ir 85 proc., vokiškas „Volkswagen Tiguan“ krosoveris – atitinkamai 96 proc., 84 proc., 72 proc. ir 68 proc. balų ir šimto procentų galimų.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}