• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Saugumas ir ekologija
  • Dažniausiai ir rečiausiai į avarijas patenkantys automobiliai Europoje

Dažniausiai ir rečiausiai į avarijas patenkantys automobiliai Europoje

Viena svarbiausių užduočių perkant naudotą automobilį yra nustatyti, ar jis kada nors dalyvavo eismo įvykyje. Į avariją patekusio automobilio kėbulas dažniausiai praranda originalų tvirtumą. Tai kelia grėsmę keleivių sveikatai ir net gyvybėms, kadangi kito eismo įvykio metu smūgis gali sukelti blogesnius padarinius. Automobilio kėbulą po avarijos galima tinkamai suremontuoti, bet tai yra brangu. Dažnai vairuotojai renkasi pigesnius ir nekokybiškus remonto darbus siekiant parduoti daužtą automobilį brangiau.

Tikimybė įsigyti automobilį, kuris buvo patekęs į avariją, labai priklauso nuo jo markės ir modelio. Nemažai vairuotojų renkasi modernius ir patikimus automobilius, tačiau jaunimas itin dažnai susitelkia ties galia, sportiškumu ir patraukliu gamintojo sukurtu įvaizdžiu, o ne aktyviomis ar pasyviomis saugos sistemomis.

Tyrimo metodika 

Duomenų šaltinis: Tyrimas yra pagrįstas duomenimis, gautais iš carVertical vartotojų sugeneruotų ataskaitų. Ši platforma, pagal automobilio VIN numerį, teikia automobilių istorijos ataskaitas. Atskleidžiama informacija apie visus užregistruotus eismo įvykius, patirtus nuostolius jų metu ir t.t.

Tyrimo laikotarpis: nuo 2020 m. birželio mėn. iki 2021 birželio mėn.

Duomenų apimtis: Išanalizuota beveik milijonas automobilių istorijos ataskaitų.

Išanalizuotos šalys: Lenkija, Rumunija, Vengrija, Čekija, Bulgarija, Kroatija, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Rusija, Baltarusija, Prancūzija, Lietuva, Ukraina, Latvija, Italija, Vokietija.

TOP 5 dažniausiai į avarijas patenkantys automobiliai

Žemiau esančiame grafike nurodytos penkios automobilių markės, kurios, pagal carVertical ataskaitų duomenis, turi didžiausią ankstesnių eismo įvykių tikimybę. Atkreipkite dėmesį į dažniausiai į modelius, nes visi automobiliai turi skirtingas charakteristikas ir yra mėgiami skirtingų vairuotojų.

Tyrimo metu buvo atskleista, kad Lexus markė užėmė aukščiausią poziciją. Šio gamintojo automobiliai pasižymi patikimumu, bet taip pat yra galingi, todėl vairuotojai neretai pervertina savo vairavimo įgūdžius, taip didindami nelaimės tikimybę. Tą patį galima pritaikyti ir sąraše esantiems BMW bei Jaguar automobiliams. Pavyzdžiui, sportiški trečios serijos BMW bei Jaguar XF automobiliai yra sąlyginai pigūs, bet kai kuriems per galingi.

Subaru gamintojo pozicija šiame sąraše įrodo, kad net ir visų varančiųjų ratų sistemos ne visada gali apsaugoti nuo keblių situacijų. Subaru automobilių savininkai dažniausiai važinėja už miesto ribų. Tvirta ir patikima šio gamintojo visų varančiųjų ratų sistema gali susidoroti ir su ekstremaliomis sąlygomis. Bet kai užmiesčio keliai pasidengia ledu arba purvu, net ir saugus greitis ne visada leis sustoti laiku.

Dacia yra viena pigiausių automobilių markių pasaulyje. Jie gamina bazinės komplektacijos, paprastus automobilius biudžetą ribojantiems vairuotojams. Dėka patrauklių kainų, Dacia automobiliai dažnai pasirenkami darbui, todėl eismo įvykiai kyla dėl prastos priežiūros, rūpestingumo stokos.

TOP 5 rečiausiai į avarijas patenkantys automobiliai

Žemiau parodytos penkios automobilių markės, kurios, pagal carVertical ataskaitų duomenis, turi mažiausią ankstesnių eismo įvykių tikimybę. Gali stebinti tai, kad net ir čia rodikliai yra gana aukšti. Tačiau tokią statistiką paaiškina faktas, kad net ir esant vienam eismo įvykio kaltininkui, dažnai į tą avariją patenka keli automobiliai.

Šie rezultatai atskleidžia, kad markės prestižo lygis ir automobilio charakteristikos turi įtakos tikimybei, kad automobilis dalyvavo eismo įvykyje. Pavyzdžiui, Fiat įprastai gamina kompaktiškus lengvuosius automobilius. Citroen bei Peugeot modeliai dažniausiai siūlo nebrangius automobilius, kurių variklių galia retai peržengia 100–150 AG. Tokie parametrai dažniausiai netenkina greičio mėgėjų.

TOP 10 šalių su didžiausiu daužtų automobilių procentu

Tyrimo metu buvo analizuojamos carVertical automobilių istorijos ataskaitos iš skirtingų Europos šalių. Žemiau esančiame grafike matomos tos Europos šalys, kuriose daužtų automobilių procentas yra didžiausias.

Tokie rezultatai galimi dėl skirtingų vairuotojų įpročių bei šalių ekonomikos. Vairuotojai, gyvenantys aukštą BVP turinčiose šalyse, įprastai gali įsigyti naujesnius automobilius. Tačiau, Europos srityse, kuriose gyvenimo lygis yra žemesnis, dažnai iš užsienio yra importuojami daužti automobiliai.

Vairuotojų įpročiai bei poreikiai taip pat turi įtakos tokiai statistikai, bet ankstesnis šios srities tyrimas buvo ribotas dėl duomenų stokos. Kai kurios rinkos nenaudoja internetinių duomenų bazių, todėl draudimo kompanijos turi labai mažai informacijos apie ankstesnes avarijas ir kitus automobilių duomenis.

Automobilių avarijos šiomis dienomis yra auganti problema. Žinučių rašymas, skambučiai, valgymas – vairuotojai užsiima įvairiausia veikla, dėl kurių, anksčiau ar vėliau, patenkama į eismo įvykius. Negana to, automobiliuose montuojami vis galingesni varikliai. Žmogus nėra pajėgus saugiai užsiimti skirtingomis veiklomis vairuojant.

Tinkamas automobilio sutvarkymas po avarijos yra brangus, ir ne kiekvienas gali sau tai leisti. Reikia atkurti originalų kėbulo standumą, pakeisti oro pagalves ir t.t. Daug vairuotojų randa pigesnes, bet nesaugias alternatyvas. Todėl šiomis dienomis gatvėse daugėja nesaugių naudotų automobilių.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}