• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Technika ir technologijos
  • BMW investuoja į naujovišką plieno gamybos neišskiriant CO2 būdą  

BMW investuoja į naujovišką plieno gamybos neišskiriant CO2 būdą  

Vokietijos koncernas BMW per rizikos kapitalo fondą „BMW i Ventures“ investuoja į naujovišką plieno gamybos neišskiriant CO2 būdą, kurį sukūrė amerikiečių startuolis „Boston Metal“. Šiuo žingsniu BMW siekia kurti aplinkai draugiškesnę automobilių gamybos grandinę. Per artimiausius metus startuolis tikisi naująją technologiją išvystyti pramoninei gamybai.

 „BMW ne tik plečia aplinkai draugiškų automobilių gamybą, bet ir sistemingai analizuoja didžiausius anglies dvideginio emisijų šaltinius žaliavų ir komponentų tiekimo grandinėje. Plieno, kuris yra būtinas automobilių pramonėje, gamyba yra vienas jų, todėl koncernas siekia mažinti čia susidarančias emisijas. Tikimasi, kad dėl naujos aplinkai draugiškos gamybos technologijos iki 2030-emisijas pavyks sumažinti net 2 mln. tonų“, – sakė Dr. Andreas Wendt, BMW valdybos narys, atsakingas už pirkimus ir tiekimo tinklo vystymą.

Automobilių pramonei plienas yra itin svarbus dėl savo universalumo. Net ir populiarėjant elektromobiliams plienas išliks svarbia medžiaga automobilių kėbulų ir komponentų gamyboje. BMW skaičiuoja, kad vien Europos gamyklose kasmet sunaudoja daugiau nei 0,5 mln. tonų plieno.

 Plieno gamybai naudoja elektronus, o ne anglį

Tradicinėje plieno gamyboje naudojamos aukštakrosnės į aplinką išskiria anglies dioksidą. Tuo tarpu „Boston Metal“ savo naujojoje technologijoje naudoja alternatyvų procesą – elektrą, ir elektrolizės kameroje išskiria geležį, iš kurios gaminamas plienas. Kai šiame gamybos procese naudojama elektros energija iš atsinaujinančių energijos šaltinių, plienas pagaminamas be jokių CO2 emisijų.

Per ateinančius kelerius metus amerikiečių startuolis žada sukurti šio proceso demonstracinę gamyklą ir plėtoti ją pramoniniu mastu.

Kaip teigia technologijos kūrėjai, šiuo būdu pagaminamas aukštos kokybės plienas už konkurencingą kainą, o technologija leidžia užtikrinti ir didelius gamybos mastus.

Švaresnė tiekimo grandinė ir perdirbtos medžiagos

Investicijos į naujas technologijas yra vienas iš daugelio žingsnių, kuriuo „BMW Group“ siekia ambicingų tikslų mažinant neigiamą poveikį aplinkai plieno tiekimo grandinėje. Pavyzdžiui, sudarydamas naujas plieno tiekimo sutartis koncernas prioritetizuoja tiekėjus, kurie užtikrina mažesnes emisijas. Koncernas taip pat jau dirba su tiekėjais, kurie naudoja tik žalią energiją plieno gamyboje.

Siekdama užsitikrinti pakankamas žaliavų atsargas, „BMW Group“ taip pat užsibrėžė tikslą iki 2030 m. padidinti naudojamų perdirbtų (antrinių) žaliavų dalį bei remtis žiedinės ekonomikos principais.

Visos gamyklose susidariusios plieno atliekos, likusios, kai, pavyzdžiui, iš plieno plokštės išpjaunamos durys, yra arba toliau panaudojamos kitoms dalims, arba grąžinamos plieno gamintojui ir perdirbamos į naują plieną. Plieno perdirbimas, palyginus su plieno gamyba iš pirminių žaliavų, tausoja gamtos išteklius, sumažina gamybai reikalingos energijos kiekį ir CO2 emisijas.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}