• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Technika ir technologijos
  • Į „Mercedes-Benz“ sunkvežimius pradėta montuoti „Sideguard Assist“ sistema

Į „Mercedes-Benz“ sunkvežimius pradėta montuoti „Sideguard Assist“ sistema

Novatoriška ir komercinių transporto priemonių saugumą didinanti „Sideguard Assist“ sistema pradedama montuoti į daugelį „Mercedes-Benz“ sunkvežimių. Ši technologija gamintojui leidžia išsiveržti į priekį saugumo srityje ir pakelia kartelę visam komercinio transporto sektoriui. Lietuvoje esančiuose „Silberauto“ salonuose ši sistema gali būti įdiegta ir į nenaujus sunkvežimius.

Privalumai – miesto eisme

„Sideguard Assist“ sistema skirta pažeidžiamiausiems eismo dalyviams – pėstiesiems, dviratininkams bei elektriniais motoroleriais ar paspirtukais važiuojantiems – apsaugoti. Ji lengvina sudėtingą ir labai atsakingą sunkiųjų transporto priemonių vairuotojų darbą.

Posūkis į keleivio pusę yra viena pavojingiausių užduočių sunkvežimio ar autobuso vairuotojui. Jis turi ne tik stebėti šviesoforus, kelio ženklus, eismo judėjimą, bet ir pamatyti greta transporto priemonės esančius eismo dalyvius. Bet kokiu oru, dieną ir naktį. Be to, kad eismo situacija keičiasi kiekvieną sekundę, pėsčiųjų ar dviratininkų trajektorijos kartais nebūna nuoseklios, o jie patys ne visada suvokia, jog sunkvežimio vairuotojas gali jų tiesiog nepastebėti. Šie eismo dalyviai labiausiai rizikuoja patekti į eismo įvykį.

„Sideguard Assist“ šiuo atveju yra labai svarbi. Draudimo įmonių duomenimis ir tyrimais, maždaug pusė incidentų tarp sunkvežimių ir dviratininkų galima išvengti vien naudojant tokią sistemą. Tragiškų tokio tipo avarijų skaičius sumažėtų trečdaliu, o sunkių sužeidimų – 40 proc.

Žengia saugumo reikalavimų priekyje

Beveik į kiekvieną „Mercedes-Benz“ sunkvežimį diegiama „Sideguard Assist“ leidžia būti žingsniu konkurentų ir įrangos, kurios montavimą numato įstatymai, priekyje. Tokio tipo sistema Europos Sąjungoje (ES) taps privaloma tik nuo 2022 m. naujiems modeliams, o šiuo metu pagamintiems – tik nuo 2024 m.

„Mercedes-Benz Trucks“ pirmąją visiškai į sunkvežimio kėbulą integruotą šoninės apsaugos sistemą pristatė dar 2016 m., o vėliau diegė ir į kitus modelius. Jos paklausa didelė: Lietuvoje šiuo metu maždaug 30 proc. sunkvežimių užsakoma su „Sideguard Assist“ sistema.

Nuo 2019 m. visiškai integruota „Sideguard Assist“ (S1R) sistema diegiama papildomai ir į nenaujus, nuo 2017 m. pagamintus, „Mercedes-Benz Trucks“ sunkvežimius – „Actros“, „Arocs“ ir „Econic“. Ji yra tokia pat funkcionali, kaip ir naujose transporto priemonėse naudojama sistema. Bazinė „Sideguard Assist“ gali būti sumontuota į kai kuriuos senesnius „Atego“, „Actros“, „Antos“ ir „Arocs“ sunkvežimius.

Sistema naudoja radarus

„Sideguard Assist“ sistema naudoja du radarus, sumontuotus rėmo šone, prieš galinę ašį. Jie aprėpia visą eismo juostos plotį – 3,75 m, visą transporto priemonių junginio ilgį – 18,75 m ir papildomai du metrus į priekį bei vieną už jo.

Vairuotojas apie jam nematomus eismo dalyvius įspėjamas ant priekinio statramsčio įrengtomis LED lemputėmis arba trikampiu įspėjamuoju ženklu skaitmeniniame keleivio pusės „MirrorCam“ veidrodyje, taip pat – garsiniu signalu, kuris sklinda iš tos pusės, kurioje yra kliūtis. Sistema numato priekabos judėjimo trajektoriją ir įspėją vairuotoją apie galimą puspriekabės ar priekabos susidūrimą su nejudančiais objektais – šviesoforais ar gatvės apšvietimo stulpais.

Į senesnius sunkvežimius, į kuriuos įdiegti „Sideguard Assist“ jau neįmanoma dėl techninių priežasčių, „Mercedes-Benz“ siūlo sumontuoti „SurroundView“ sistemą. Ją sudaro keturios vaizdo kameros ir salone sumontuojamas 7 colių įstrižainės ekranas, kuriame atvaizduojamas detalus kamerų fiksuojamas vaizdas realiu laiku.

Vairuotojas vieno mygtuko paspaudimu gali perjungti vaizdą iš vienos kameros į kitą arba nustatyti automatinį režimą. Tam tikrose eismo situacijose reikalingas kelių kamerų vaizdas, tad ekranas gali būti padalintas į kelias dalis – tai leidžia vairuotojui geriau įvertinti aplinką.

„Mercedes-Benz“ diegiamos sistemos daro didelę įtaką saugesniam eismui ir siekiant tolesnės vizijos – nulio avarijų keliuose. Aukščiau minėtos sistemos į „Mercedes-Benz“ sunkvežimius gali būti sumontuotos ir Lietuvoje esančiuose „Silberauto“ salonuose.

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}