• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Autonaujienos
  • Naujos kartos „Mercedes-Benz Actros“ – vilkikas be veidrodėlių 

Naujos kartos „Mercedes-Benz Actros“ – vilkikas be veidrodėlių 

Vokietijos „Mercedes-Benz“ pristatė naują vilkiką „Actros“. Šis ypatingas tuo, kad yra pirmasis serijinis sunkiasvoris, turintis kameras vietoje veidrodėlių ir galintis važiuoti kone savarankiškai.

„Praėjus vos ketveriems metams po autonominio „Mercedes-Benz“ ateities vilkiko pristatymo, pradedame gaminti naujuosius „Actros“ ir pirmieji pasaulyje pritaikome iš dalies autonominę pagalbos sistemą serijinės gamybos vilkikuose“, – gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai cituojamas Stefanas Buchneris, „Daimler Trucks“ padalinio valdybos narys ir „Mercedes-Benz Trucks“ vadovas.

Svarbiausia „Mercedes-Benz Actros“ naujovė – pagalbinė vairavimo funkcija „Active Drive Assist“. Ji gali pati stabdyti, akceleruoti ir vairuoti. Priešingai nei sistemos, kurios veikia tik esant tam tikram greičiui, funkcija „Active Drive Assist“ vairuotojui suteikia dalinio autonominio vairavimo galimybę esant bet kokiam greičiui.

Funkcija „Active Drive Assist“ sujungia „Mercedes-Benz“ išbandytą pastovaus greičio palaikymo sistemą, funkciją „Stop & Go“ ir važiavimo eismo juostoje kontrolės sistemą. Tiesa, kol kas atsakomybė stebėti eismo situaciją palikta vairuotojui. „Mercedes-Benz Trucks“ skelbia, kad šiame modelyje pritaikyta penktosios kartos avarinio stabdymo sistema.

„Active Brake Assist 5“ padeda vairuotojui kilus susidūrimo iš galo pavojui arba kilus grėsmei partrenkti žmogų, kertantį vilkiko važiavimo juostą, prie jos artėjantį arba ja einantį. Prireikus sistema gali pati panaudoti transporto priemonės stabdžius. Teigiama, kad „Active Brake Assist 5“ dabar veikia kartu su radarų ir kamerų sistema, todėl ji dar atidžiau stebi erdvę priešais transporto priemonę ir greičiau reaguoja į kelyje esančius žmones.

Atsisakė šoninių veidrodėlių

„Actros“ skiriasi nuo pirmtakų ir savo išvaizda: standartiniame modelyje pagrindinius šoninius ir plataus kampo veidrodėlius pakeitė specialiosios kameros. Veidrodėlius pakeitus kameromis gerokai pagerėjo transporto priemonės aerodinaminės savybės, saugumas, ją lengviau prižiūrėti. Tokia sistema padeda dar geriau matyti viską, kas vyksta aplinkui. Dvi kameros įrengtos vilkiko išorėje, o du 15 colių ekranai sumontuoti vairuotojo kabinos viduje, ant šoninių kėbulo atramų.

Pasirūpino vairuotojais

Kurdama salono dizainą ir valdiklius „Mercedes-Benz Trucks“ griežtai laikėsi atvirkštinio principo. Visos naujovės apgalvotos iš vairuotojo perspektyvos, nes vilkikų vairuotojai prie vairo praleidžia ilgas valandas. Po darbo arba kai nevairuoja laisvą laiką jie taip pat praleidžia transporto priemonėje. Žmogaus ir automobilio sąsajos (HMI) dizainas turi didelį poveikį vairuotojo darbo našumui, todėl dizaino inžinieriai sukūrė viskuo aprūpintą darbo vietą.

Naujajame „Actros“ į standartinę įrangą įeina du patogūs interaktyvūs ekranai, kurie yra pagrindinis informacijos šaltinis vairuotojo darbo vietoje. Ekranuose matoma ne tik pagrindinė vairuotojui reikalinga informacija, bet ir pagalbinių sistemų duomenys. Išmaniuosius telefonus prie vilkiko galima jungti naudojant „Apple Car Play“ arba „Android Auto“.

Mažesnės degalų sąnaudos

Naujojo „Actros“ degalų sąnaudos mažesnės nei jo pirmtakų – šis vilkikas sutaupo iki 3 proc. degalų važiuodamas greitkeliais ir iki 5 proc. riedėdamas mažesnės reikšmės keliais. Aerodinaminės savybės pagerėjo dėl veidrodėlius pakeitusių kamerų ir naujų užpakalinių purvasaugių. Išmanioji sistema PPC (angl. „Predictive Powertrain Control“), reguliuojanti pastovaus greičio palaikymą ir pavarų perjungimą, veikia dar efektyviau ir dabar, papildžius žemėlapio duomenis, gali būti naudojama ne tik greitkeliuose, bet ir miestų bei mažesnės reikšmės keliuose.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}