• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Naujausios
  • 2017-aisiais Lietuvos autoverslininkai gerino rekordus

2017-aisiais Lietuvos autoverslininkai gerino rekordus

Kai 2009-aisiais Lietuvos automobilių rinka sulėtėjo iki kuklių 277 tūkst. sandorių per metus, rezultatams grįžti į prieškrizinių 2008-ųjų lygį prireikė net 5 metų. Tačiau transporto skelbimų portalas Autoplius.lt informuoja, kad per visus 2017-uosius metus įvyko tiek daug automobilių sandorių, kiek Lietuvoje nefiksuota niekada anksčiau.

Rekordinis sandorių skaičius

Remiantis valstybės įmonės „Regitra“ bei tyrimų bendrovės „AutoTyrimai“ duomenimis, iki šiol patys sėkmingiausi metai pagal sandorių skaičių buvo 2014-ieji. „Per visus metus 2014-aisiais įvyko 392,9 tūkst. automobilių sandorių. Po metų įvesta nauja valiuta pristabdė Lietuvos automobilių rinką, tačiau jau 2016 metais stebėjome atsigavimą – sandorių skaičius padidėjo iki 390,8 tūkst.“, – komentuoja Autoplius.lt plėtros vadovas Matas Buzelis.

Automobilių rinkos ekspertas skaičiuoja, kad per praėjusius metus Lietuvoje įvyko net 438,2 tūkst. lengvųjų automobilių sandorių. Tai – net 47,4 tūkst. sandorių arba 12 proc. daugiau nei per ankstesnius 2016 metus.

„Lietuvos automobilių rinkoje fiksavome visų tipų sandorių augimą. Kukliausiai arba 7,6 proc. padidėjo vidinėje rinkoje įvykusių sandorių skaičius. Pastebimai, net 18,5 proc. šoktelėjo iš užsienio pastoviai registracijai įvežtų automobilių pardavimai, o naujų automobilių prekyba Lietuvoje apimtimi tik truputį nusileido Estijos rezultatams – per metus tokių sandorių padaugėjo ketvirtadaliu – iki 29 tūkst. parduotų automobilių per visus metus“, – tvirtina M.Buzelis.

Anot specialisto, puikūs rezultatai atspindi, kad tiek metų pradžioje, tiek viduryje bei pabaigoje prekyba automobiliais Lietuvoje klestėjo. Visi ketvirčiai buvo sėkmingesni už atitinkamus 2016-ųjų laikotarpius, o 2017-ųjų spalio-gruodžio mėnesiais buvo parduota net 40 proc. daugiau naujų automobilių nei paskutinį 2016 metų ketvirtį.

„Naujų automobilių prekyba Lietuvoje paskutinį praėjusių metų ketvirtį buvo aktyvesnė nei pavyzdingoje Estijoje. Sandoriai tiesiog išsiveržė, lyg ilgai rymojęs ugnikalnis. Per paskutinius 3 mėnesius šalyje buvo parduota net 7,4 tūkst. naujų transporto priemonių – maždaug 40 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2016-aisiais“, – teigia M. Buzelis.

Padidėjo reeksporto dalis

Tačiau specialistas pažymi ir pakitusius naujų automobilių reeksporto duomenis. M.Buzelis įvardija, kad antrojo 2017 m. ketvirčio metu buvo reeksportuota apie 21 proc. naujų automobilių, o trečiąjį ketvirtį reeksporto dalis padidėjo net iki 24 proc. Autoplius.lt duomenimis, jau buvo įprasta matyti, kad 17-18 proc. iš visų naujų automobilių reeksportuojama.

4 iš 5 naujų automobilių Lietuvoje parduodami verslui – juridiniams asmenims. Didėjančios prekybos apimtys parodo, kad šalyje verslas gyvena geromis nuotaikomis, o į ateitį žvelgia optimistiškai.

Tačiau gerus laikus išgyvena ir verslininkai, užsiimantys iš užsienio įvežamų transporto priemonių pardavimu. 2017 metais į šalį įvežta 146,2 tūkst. naudotų automobilių pastoviai registracijai – maždaug 18,5 proc. daugiau nei per 2016 metus, todėl Lietuvoje automobilių rinka pildėsi labiausiai iš visų Baltijos šalių.

Kaip jau tapo įprasta, praeitų metų pabaigoje šiek tiek sukilo vidutinė naudoto automobilio kaina. Lyginant su 2016-ųjų paskutiniuoju ketvirčiu, pernai metų spalį-gruodį ji pabrango 100 eurų iki 3,7 tūkst. eurų. Tai šiek tiek sujudino stabilius 2017 metus, nes kiekvieną ketvirtį vidutinė kaina buvo itin nusistovėjusi ties 3,3 tūkst. eurų padala. Anot Autoplius.lt plėtros vadovo, pikas metų pabaigoje praktikoje jau tapo įprastu reiškiniu.

2018 metams planuojamas stabilus sandorių augimas

M.Buzelis apie 2018-uosius metus kalba atsargiai. Leidimas nuo sausio 1 dienos registruoti bei eksploatuoti dešiniavairius automobilius jau įsigaliojo, o atsižvelgus į 2014-ųjų metų Bulgarijos pavyzdį šalyje buvo galima tikėtis didelio iš Didžiosios Britanijos atgabentų automobilių antplūdžio.

„Skaičiavome, kad tokių transporto priemonių per metus gali būti užregistruota iki 50 tūkst., tačiau pastebėję tokiems automobiliams iškeltus itin griežtus reikalavimus bei stačias draudimo kainas, supratome, kad tokių sandorių bus labai mažai“, – komentavo M. Buzelis.

Automobilių rinkos ekspertas pažymėjo, kad per visą 2018 metų sausio mėnesį Lietuvoje nebuvo užregistruota dešiniavairių automobilių. „Tikriausiai vairuotojai suprato, kad eksploatuoti tokius modelius šalyje su Lietuvos valstybiniais numeriais yra paprasčiausiai per brangu, o susigundyti tokiomis galimybėmis galėtų nebent itin retų ar išskirtinių automobilių savininkai“, – pridūrė specialistas.

Autoplius.lt plėtros vadovas tikina, kad 2018-ieji pagal sandorių skaičių turėtų būti ne mažiau aktyvūs nei pernykščiai metai. Šiek tiek padidėjusi naftos kaina bei brangstantis draudimas galbūt prilėtins tuos, kurie vos išsilaikę vairuotojo pažymėjimą skuba sėsti už automobilio vairo, tačiau jie visada gali pasirinkti pigesnę alternatyvą.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}