• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Saugumas ir ekologija
  • Ratuoti “frankenšteinai” toliau renka aukas

Ratuoti “frankenšteinai” toliau renka aukas

Lietuvos vairuotojai vis dar skiria per mažai dėmesio savo saugumui ir dažnai išsirenka tokias transporto priemones, kurios neatitinka net minimalių saugumo reikalavimų. Lietuvos automobilininkai ragina nerizikuoti savo sveikata bei gyvybe, ir perkant naudotą automobilį atidžiai patikrinti jo istoriją.

Lapkričio 16 d. ryte kelyje Pilaitė – Čekoniškės – Sudervė susidūrus „Hyundai“ ir „Audi“ automobiliams, pastarasis nuo smūgio beveik pasidalino  į dvi dalis. Vairuotojas žuvo vietoje. Įvykį šiuo metu tiria eismo saugumo specialistai, tačiau ir šiuo metu prieinamos informacijos pakanka, kad būtų galima padaryti išvadą, jog dėl tragiškos nelaimės kaltas ne vien žmogiškas faktorius ar prastos oro sąlygos.

„Nuotraukose ir filmuotuose kadruose aiškiai matomos netipinės „Audi“ deformacijos. Tai kelia pagrįstų prielaidų, jog šis eismo įvykis nebuvo pirmasis, kuriame automobiliui teko sudalyvauti. „Audi“ nebūtų buvęs taip stipriai sumaitotas, jeigu ne anksčiau pažeistas konstrukcinis kėbulo vientisumas“, – teigia „Lietuvos autoverslininkų asociacijos“ (LAA) vadovas Rokas Knyva.

Anot jo, atvejai, kai automobiliai antram gyvenimui prikeliami juos sulipdant iš atskirų dalių, asociacijai yra labai gerai žinomi. Tokios transporto priemonės pigiai parduodamos, tačiau neatitinka net menkiausių saugumo reikalavimų, todėl eismo įvykio metu, besideformuodamos nuo stipraus smūgio, ne tik neapsaugos žmonių, bet gali jiems dar labiau pakenkti. Labai tikėtina, kad ir tokios skaudžios minėtos avarijos pasekmės būtų švelnesnės, jei šis „Audi“ nebūtų kažkada praradęs gamintojo sukonstruotų saugumo elementų.

„Tokiame automobilyje nebeveikia esminės pasyviosios saugumo priemonės, kurias sukūrė ir įdiegė automobilių gamintojai. O jie juk remiasi eismo įvykių statistika, savo gaminius testuoja avarijų imitavimo laboratorijose. Ilgametis darbas duoda rezultatų. Užtenka pažvelgti į kitą avarijos dalyvį. „Hyundai“ net ir po stipraus susidūrimo išlaikė kėbulo dalies vientisumą, o vairuotojas gydomas, bet ne laidojamas“, – sako R. Knyva.

Jis ragina renkantis naują automobilį būti gerokai dėmesingesniais ir išrankesniais. Nesusiviliokite maža kaina, jeigu negalite atsekti, kokia yra transporto priemonės istorija. Patikusio automobilio VIN (unikalus transporto priemonės identifikacinis numeris) pėdsakų būtina paieškoti internete ar kituose informacijos šaltiniuose.

LAA vadovas perspėja nepasikliauti tik nuojauta. Kuo nuodugniau tikrinkite išsirinktos transporto priemonės techninę būklę gerą reputaciją turinčiuose servisuose, rekomenduotina – tuose, kurie atstovauja automobilių gamintojus. Profesionalias paslaugas teikiantys įgalioti centrai turi daugiau žinių bei geresnes sąlygas tinkamai įvertinti automobilio būklę.

„Jeigu jau esate tikri dėl savo pasirinkimo, nepasiduokite nesąžiningų pardavėjų pinklėms. Pirkimo sandorį galima sudaryti tik su žmogumi, kuris jums faktiškai siūlo automobilį. Pardavėjas turi formaliai prisiimti atsakomybę už tą, ką parduoda. Jeigu jis atsisako tai padaryti ir sandoris neįvyksta, dar geriau. Greičiausiai, jums pavyko išvengti rimtų problemų ateityje“, – teigia R. Knyva.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}