• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Įvairenybės
  • Tyrimas: Lietuvoje į eismo įvykius rečiausiai patenka žali automobiliai

Tyrimas: Lietuvoje į eismo įvykius rečiausiai patenka žali automobiliai

Nors manoma, kad automobilio spalva neturi įtakos tam, kaip dažnai jis patenka į avarijas, tačiau ryškių spalvų transporto priemonės neretai laikomos saugesnėmis, nes jas eismo dalyviams lengviau pastebėti tamsoje. Kai matomumas itin prastas, šalikelėje sustojusį pilką ar juodą automobilį pamatyti gali būti sudėtinga. Norėdama išsiaiškinti, kiek transporto priemonės spalva turi įtakos jos saugumui, automobilių duomenų įmonė „carVertical“ atliko tyrimą ir išskyrė saugiausias automobilių spalvas.

Saugiausi – žalios ir geltonos spalvos automobiliai

Iš visų Lietuvoje tikrintų automobilių saugiausi yra žali modeliai. Visgi daugiau nei pusė jų (56,7 proc.) yra patyrę didesnių ar mažesnių apgadinimų, o tai tik patvirtina faktą, kad visiškai saugių automobilių nėra. Žalia spalva neretai dažomi elektriniai modeliai, o tamsesniais žalios spalvos atspalviais – bekelei skirtos transporto priemonės, tokios kaip „Land Rover“ ar „Jeep Wrangler“.

Nors geltona arba auksinė spalva dažnai siejama su galingais ir prabangiais automobiliais, visgi tokie modeliai į avarijas pakliūna rečiau nei kitų spalvų transporto priemonės – žalų įrašų turėjo 60,1 proc.

Neretai savininkai automobilį perdažo ar aptraukia jį plėvele, todėl prieš perkant naują transporto priemonę visuomet verta patikrinti, ar automobilio spalva sutampa su nurodyta registracijos liudijime.

„Perdažyti automobilį ar aptraukti jį plėvele neužtrunka. Visgi įsigydami tokį automobilį pirkėjai turėtų atkreipti dėmesį į kėbulo būklę, nes po plėvele gali slėptis kėbulo defektai ar korozija“, – sako automobilių ekspertas Matas Buzelis.

Populiariausių spalvų automobiliai į avarijas patenka dažniau

Jau ne vienerius metus populiariausiomis spalvomis automobilių rinkoje išlieka juoda, balta ir pilka (sidabrinė). Tai globalus reiškinys ir artimiausiu metu šių spalvų modelių populiarumas, ko gero, tik augs. Nors gatvėmis važinėja tūkstančiai juodų, pilkų ir sidabrinių automobilių, ne jie dažniausiai patenka į eismo įvykius.

Iš visų Lietuvoje „carVertical“ tikrintų automobilių, daugiausia įrašų apie apgadinimus eismo įvykiuose turėjo oranžiniai automobiliai (68,9 proc.) ir smėlio spalvos modeliai (65,5 proc.).

„Automobilio išvaizda gali būti apgaulinga, todėl nerekomenduojame rinktis to modelio, kuris atrodo gražiau. Svarbu patikrinti automobilio istoriją, atlikti bandomąjį važiavimą, patikrinti jo būklę autorizuotame servise ir tik tada priimti sprendimą – jį pirkti ar ieškoti kito“, – aiškina M. Buzelis.

Tyrime naudojami statistiniai duomenys iš įmonės klientų įsigytų automobilių istorijos ataskaitų nuo 2023 m. rugpjūčio iki 2024 m. rugpjūčio. Tyrimas vykdytas 15-oje šalių

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}