• Facebook
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • Statistika
      • TA statistika
        • Bendroji statistika
        • Populiarioji statistika
        • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Autonaujienos
  • Debiutuoja naujos kartos „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ modeliai  

Debiutuoja naujos kartos „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ modeliai  

BMW salone Vilniuje pristatytos karštos BMW naujienos – atnaujinti itin greiti ir dinamiški M3 ir M4 automobiliai. Tai bus jau šeštoji prieš 35 metus debiutavusio M3 modelio karta bei antroji – M4. Ir tuo pačiu tai bus vieni greičiausių masinės gamybos BMW automobilių.

„Šie modeliai žymi kokybiškai naują sportinių M3 ir M4 modelių etapą. Jie įgavo ne tik šiuolaikišką, dar atletiškesnę išvaizdą, bet ir turi pažangesnius, efektyvesnius variklius, lengvesnę konstrukciją bei daugybę automobilių sporto įkvėptų pavaros ir važiuoklės inovacijų. Be to, jie leidžia vairuotojui pačiam keisti įvairius parametrus ir pritaikyti automobilį konkrečiai situacijai – tiek varžytis žiedinių lenktynių, šonaslydžio trasose, tiek ir patogiai bei saugiai keliauti įprastais automobilių keliais, vykti į darbą ar leistis į ilgą kelionę“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Pasak jo, techniniais parametrais M3 ir M4 modeliai yra identiški, skiriasi tik jų forma. M3 yra ketverių durų sedanas, o M4 – dvejų durų kupė. Koncernas jau šiandien siūlo abiejų modelių įprastą ir „Competition“ versijas. O šių metų liepą turėtų pasirodyti ir „Competition“ versijos su išmaniąja visų varančiųjų ratų sistema „xDrive“.

Galingi varikliai

Varomąją galinę ašį turinčiuose „BMW M3“ sedane ir „M4 Coupe“ montuojamas vienaeilis 6 cilindrų benzininis variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija. Jis išvysto maksimalią 353 kW/480 AG galią ir didžiausią 550 Nm sukimo momentą prie 2650-6135 aps./minutę. M3 ir M4 modeliuose montuojama mechaninė pavarų dėžė. Su šia įranga lengvos konstrukcijos sedanas ir kupė nuo 0 iki 100 km/val. geba įsibėgėti per 4,2 sekundės, o iki 200 km/val. – per 13,7 sekundės.

Abiejų modelių „Competition“ versijose variklio galia sieks 375 kW/510 AG. Maksimalus sukimo momentas – 650 Nm esant 2750-5500 aps./minutę. „Competition“ modeliuose diegiama automatinė „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, kuri leidžia reguliuoti pavarų perjungimo spartą, taip pasirenkant ramesnį ar intensyvesnį važiavimo stilių. „M3 Competition“ ir „M4 Coupe Competition“ įsibėgės dar sparčiau: 100 km/val. greitį išvysto per 3,9 sek., o 200 km/val. – per 12,5 sekundės.

Vasarą debiutuosiančios „xDrive“ versijos įsibėgėjimą iki 100 km/val. pagreitins dar 0,4 sek. – išvystyti tokį greitį pavyks per 3,5 sekundės.

Sportiško vairavimo entuziastai įvertins ne tik variklio parametrus, bet ir jo darbinį garsą, kuriam sodrumo suteikia speciali išmetimo sistema su elektroniniu būdu valdomais vožtuvais.

Inovacijos pakaboje leis užtikrinti tikslesnį valdymą

BMW inžinieriai pasistengė ištobulinti ne tik variklį, bet ir važiuoklės sprendimus, įkvėpimo semdamiesi iš lenktyninio „BMW M4 GT3“ automobilio. Naujuose M modeliuose važiuoklė tapo standesnė ir tvirtesnė, joje panaudotos lengvos medžiagos, plačios konfigūracijos keitimo galimybės.

Standartinėje įrangoje „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ turi adaptyvią M važiuoklę su elektronikos valdomais amortizatoriais ir specialiais M modeliams skirtais priekinės bei galinės ašių kinematiniais sprendimais. Dinaminės stabilumo kontrolės (DSC) veikimas bus dar tikslesnis dėl integruotos naujos ratų praslydimo ribojimo funkcijos. Standartinėje įrangoje esantis „M Dynamic Mode“ paketas leis geriau kontroliuoti automobilio slydimą šonu. Inžinierių sprendimai taip pat padėjo sumažinti ir išcentrinių jėgų poveikį automobilio valdymui posūkiuose, ypač važiuojant dideliu greičiu.

Vairuotojai, norintys plačių individualizavimo galimybių, galės užsisakyti „M Drive Professional“ paketą („Competition“ modeliuose jis bus diegiamas be papildomo mokesčio). Šis paketas skirtas vairavimui lenktyninėse trasose. Į jį įeina „M Traction Control“ funkcija, kuri leidžia individualiai susikonfigūruoti DSC sistemos ratų praslydimo ribojimo funkciją, taip pat „M Drift Analyser“, kuris fiksuoja ir vertina važiavimo šonaslydžiu kokybę bei „M Laptimer“, sekantis ratų įveikimo greitį ir kitą informaciją.

Sportiškesnis dizainas išorėje

BMW dizaineriai M3 ir M4 išvaizdai suteikė naujų formų – dizainas tapo modernesnis, patrauklesnis ir atletiškesnis. Į akis krenta berėmės priekinės BMW grotelės, kurių apačioje įmontuotos plačios oro įsiurbimo angos, kad jo srauto pakaktų aušinti galingą variklį. Priekinio buferio kraštuose įmontuotos grotelės ir kiti kėbulo elementai optimizuoja automobilio aerodinamines ir valdymo savybes važiuojant dideliu greičiu.

Pro akis nepraslys ir juodas, lengvas bet itin tvirtas, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) pagamintas stogas.

Automobilio gale sportiškumą išduoda dvigubi chromo spalvos dujų išmetimo vamzdžiai, subtilios išvaizdos blizgi juodos spalvos apatinė buferio dalis bei plati tarpvėžė.

Jau standartinėje įrangoje naujieji M modeliai turės M stiliaus lengvojo lydinio ratlankius – 18 colių skersmens priekyje ir 19 colių – gale („xDrive“ versijose – 1 coliu didesni). Standartiškai taip pat montuojami ir priekiniai LED žibintai, o už papildomą mokestį galima įsigyti adaptyvius LED arba lazerinius žibintus.

Patogu vairuoti, patogu valdyti parametrus

Naujųjų M modelių salone vairuotojai galės mėgautis komfortu ir modernia įranga, tačiau ji visa išdėstyta itin ergonomiškai, kad leistų 100 proc. koncentruotis į kelią ir vairavimą.

Automobiliuose sumontuotos naujos, elektroniniu būdu valdomos sportinės M sėdynės. Papildomai galima užsisakyti jų ventiliavimo funkciją. Už papildomą mokestį taip pat galima sumontuoti specialias, itin lengvas anglies pluošto sėdynes.

M3 ir M4 montuojamas „BMW Live Cockpit Professional“ prietaisų skydelis, kuris yra pilnai skaitmeninis, jame atvaizduojama lenktynių trasoje praversianti informacija ir grafinis turinys.

Centrinėje konsolėje esantis lietimui jautrus ekranas leidžia greitai pasiekti ir keisti įvairius nustatymus – variklio, važiuoklės, stabdžių sistemos ir kitus. Vairuotojas taip pat gali į atmintį įrašyti du skirtingus nustatymus ir greitai juos keisti ant vairo esančiais M mygtukais.

Šalia pavarų perjungimo svirties taip pat yra specialus „M mode“ mygtukas, kuris leidžia vienu paspaudimu įjungti sportiško važiavimo režimą.

Kainuos nuo 85 tūkst. eurų

BMW atstovė Lietuvoje skelbia, kad M3 bazinė kaina siekia 85 700 tūkst. Eur, įskaičiuojant mokesčius, o M4 – 88 800 tūkst. eurų. „Competition“ versijos atitinkamai kainuos 90 300 ir 93 400 tūkst. Eur. M3 ir M4 modelių su „xDrive“ sistema kainos bus paskelbtos vėliau.

Jau standartinėje „BMW M3“ ir „M4 Coupe“ komplektacijoje pirkėjai ras platų įrangos sąrašą. Jame – parkavimo jutikliai priekyje ir gale, priekinio susidūrimo ir išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo sistemos, automatinis kelio ženklų ir ribojimų atpažinimas, trijų zonų klimato kontrolė, LED apšvietimas salone, hi-fi garsiakalbių sistema, „BMW Intelligent Assistant“ ir kitos sistemos.

Už papildomą mokestį pirkėjai taip pat galės užsisakyti „Driving Assistant Professional“ įrangą, kuri autonomiškai išlaikys automobilį savo juostoje, aktyvios navigacijos funkciją, projekcinį vaizduoklį „Head-Up Display“ ir kitą įrangą.

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
  • Tvarkyti parinktis
  • Tvarkyti paslaugas
  • Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus
  • Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
  • {title}
  • {title}
  • {title}