• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Įvairenybės
  • Automobiliai, kurių rida 2022 m. klastota dažniausiai: sąrašo viršuje – Audi A8

Automobiliai, kurių rida 2022 m. klastota dažniausiai: sąrašo viršuje – Audi A8

Naudotų automobilių rinkoje ridos klastojimas yra ganėtinai paplitusi praktika. Nors su metais pirkėjai darosi vis atsargesni, tačiau transporto priemonių istorijos ataskaitas teikiančios įmonės „carVertical“ atskleistas tyrimas rodo, kad rizika įsigyti automobilį su suklastota rida vis dar labai aukšta.

Įsigijus automobilį su netikra rida teks ne tik išleisti daugiau pinigų remontams, tačiau šis faktas reikšmingai sumažina jo vertę. Pasak Europos Parlamento tyrimų tarnybos, su ridos klastojimu susiję nuostoliai senajame žemyne vidutiniškai siekia 8,77 mlrd. eurų per metus.

Dažniausiai klastojama vokiškų automobilių rida

Bendrovė išanalizavo 1,11 mln. pastarųjų 12 mėnesių automobilių istorijos ataskaitų 24 šalyse, įskaitant JAV ir dalį Europos.

Tyrimas atskleidė, kad dažniausiai klastojama prabangaus sedano „Audi A8“ rida. Iš visų tikrintų „A8“ automobilių, 30,6 proc. buvo suklastota rida – taigi beveik kas trečias automobilis.

Net 6 iš 10 automobilių su dažniausiai klastojama rida priklauso vokiečių gamintojams. Šiame sąraše randami tokie populiarūs modeliai kaip „Audi A7“, „BMW X5“, 7-osios serijos „BMW“ ir „Volkswagen Touareg“. Aukšta šių automobilių kaina (o tuo pačiu ir didelis uždarbis) daro juos populiariu nesąžiningų pardavėjų taikiniu antrinėje rinkoje.

Automobilių su labiausiai klastojama rida sąraše randami ir kitų šalių gamintojų modeliai: „Ford Mustang“ – 2-oje vietoje (25,7 proc.), „Ford Fusion“ – 10-oje (22 proc.), „Volvo XC70“ – 14-oje (21,1 proc.).

Hibridinių ir elektrinių automobilių rida taip pat klastojama

Seniau daugiausiai buvo klastojama benzinu arba dyzelinu varomų automobilių rida. Visgi pastaraisiais metais išaugęs mažiau taršių transporto priemonių poreikis keičia šias madas – variklio tipas jau nebėra reikšmingas faktorius, padidinantis galimybę, kad automobilio rida bus pakoreguota.

Puiki šios tendencijos iliustracija – „Volkswagen Jetta“. 27 proc. visų šio automobilio hibridinių modelių buvo suklastota rida, dyzelinių – 24,1 proc., o benzininių – 22,4 proc. Žinoma, esama ir išimčių. 7-osios serijos „BMW“ dyzelinės ir benzininės versijų rida vis dar klastojama dažniau nei hibridinės.

Augant elektrinių automobilių su suklastota rida skaičiui, tokių transporto priemonių pirkėjai turėtų būti itin atidūs. Nors elektrinių automobilių dalis (13,4 proc.) su pakoreguotais odometro parodymais yra mažesnė nei bendras visų Europos automobilių vidurkis (15,6 proc.), tačiau skirtumas nedidelis.

Įsigijus elektrinę transporto priemonę su suklastota rida vėliau gali teikti daug išleisti remontams – ypač brangu pakeisti susidėvėjusią elektromobilio bateriją. Taigi tikrosios automobilio ridos žinojimas perkant hibridinį ar elektrinį automobilį tampa dar svarbesniu faktoriumi.

10 automobilių, kurių rida klastojama dažniausiai:

  1. Audi A8
  2. Ford Mustang
  3. Volkswagen Touareg
  4. Audi A7
  5. BMW 7 series
  6. Volkswagen Transporter
  7. BMW X6
  8. BMW X5
  9. Audi A6
  10. Ford Fusion
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}