• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Įvairenybės
  • Pandemijos metu išaugo asmeninių automobilių naudojimas

Pandemijos metu išaugo asmeninių automobilių naudojimas

Praėjusių metų pabaigoje „Continental“ paskelbė atliktos 2020-ųjų  mobilumo studijos rezultatus.  Apklausa apie mobilumo įpročius Prancūzijoje, JAV, Japonijoje, Kinijoje ir Vokietijoje, atskleidė, kad koronaviruso pandemijos akivaizdoje ėmė populiarėti asmeninių automobilių naudojimas, kuriuos žmonės renkasi, siekdami sumažinti pavojingų kontaktų tikimybę. O naudojimasis viešuoju transportu ir dalijimosi automobiliais paslaugų populiarumas žymiai sumažėjo.

Prancūzijoje ir Vokietijoje 80 proc. respondentų atsakė, kad pandemija pakeitė jų kasdienio mobilumo įpročius. Taip atsakiusių JAV buvo 81 proc., o didžiausi pokyčiai įvyko Azijos šalyse – 88 proc. respondentų Japonijoje ir net 93 proc. Kinijoje paminėjo pasikeitusius įpročius, susijusius su kasdienėmis kelionėmis.

Ir nors dėl galiojančių apribojimų bendras kelionių skaičius žymiai sumažėjo, didelė dalis atsakiusiųjų paminėjo, kad pradėjo dažniau naudotis asmeniniais automobiliais. Ypatingai ši tendencija pastebima Kinijoje, kur daugiau kaip pusė apklaustųjų pažymėjo, kad dažniau keliauja automobiliu. O Vokietijoje su puikiai išvystytu viešuoju transportu ketvirtadalis respondentų paminėjo, kad ėmė dažniau naudotis asmeniniais automobiliais. Prancūzijoje, kur gyventojų judėjimas buvo itin stipriai apribotas, naudojimasis nuosavais automobiliais padidėjo 16 proc., JAV ir Japonijoje jis atitinkamai buvo 22 ir 21 proc. didesnis.

Be to, pandemijos metu vėl pradėjo populiarėti dviračiai – Kinijoje dviratininkų padaugėjo 34 proc., Vokietijoje – 21 proc. Taip pat pusė apklaustų vokiečių atsakė, kad rečiau naudojasi viešuoju transportu, daugiau kaip pusė taip atsakiusių buvo Kinijoje ir Japonijoje. Tiesa, JAV ir Prancūzijoje atitinkamai 56 ir 48 proc. respondentų nepakeitė savo įpročių naudotis autobusais ir traukiniais, bet Kinijoje, Japonijoje ir Vokietijoje tokių atsakymų buvo tik trečdalis.

Neaišku ar tokie įpročiai bus ir pasibaigus pandemijai, tačiau kai kurie „Continental“ mobilumo studijos atsakymai leidžia teigti, kad ši tendencija išliks: 6 proc. respondentų Japonijoje ir Vokietijoje ir 15 proc. JAV gyventojų atsakė, kad jau įsigijo ar planuoja pirkti automobilį. Kinijoje, kur asmeninių automobilių yra žymiai mažiau, taip atsakė net 58 proc. respondentų.

Visose šalyse, kuriose buvo atlikta apklausa, daugumai žmonių automobilis yra kasdienė keliavimo priemonė. JAV, Vokietijoje ir Prancūzijoje daugiau kaip pusė apklaustųjų automobiliu naudojasi beveik kasdien, trečdalis – mažiausiai kartą per savaitę. Kinijoje savo automobiliu kasdien važinėja 43 proc., mažiausiai kartą per savaitę – 41 proc. vairuotojų.

Tuo tarpu Japonijoje tik apie trečdalį respondentų vairuoja kasdien ar bent kartą per savaitę, o 13 proc. pabrėžė, kad ateityje vairuoti nebeketina.

Be to, didėjant asmeninių automobilių naudojimui, automobilių dalijimosi paslaugų populiarumas Prancūzijoje, JAV, Japonijoje ir Vokietijoje itin sumažėjo – pavyzdžiui, Prancūzijoje ir Japonijoje atitinkamai tik 7 ir 6 proc. renkasi tokį keliavimo būdą. Tad tokie įpročiai skatina asmeninių automobilių įsigijimą, kurie, kartu su dviračiais, yra populiariausios transporto rūšys.

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}