• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Saugumas ir ekologija
  • Apklausa atskleidė, kiek pinigų lietuviai skiria automobilio priežiūrai

Apklausa atskleidė, kiek pinigų lietuviai skiria automobilio priežiūrai

Nors saugumas kelyje priklauso ir nuo vairuojamos transporto priemonės naujumo ir tvarkingumo, šalies gyventojai į automobilį investuoti nelinkę. 70 proc. respondentų šiemet neplanuoja savo automobilio remontuoti, pirkti – taip pat – rodo finansų bendrovės „General Financing“ užsakymu atlikta apklausa.

Vairuojančių daugiau nei į automobilį investuojančių. Atliktas tyrimas rodo, kad automobilį šiemet planuoja pirkti kas dešimtas šalies gyventojas. Įsigyti dalis transporto priemonei – detales, padangas, aksesuarus, kitas prekes – ruošiasi penktadalis respondentų. Pirkiniams ketvirtadalis apklaustųjų planuoja skirti nuo 100 iki 300 eurų, 18 proc. lietuvių žada išleisti nuo 300 iki 500 eurų. Šiek tiek daugiau nei dešimtadalis ketina atseikėti nuo 500 iki 1 000 eurų, 9 proc. vairuotojų už automobilį ar jo dalis ketina mokėti nuo 3 iki 5 tūkstančių eurų.

38 proc. respondentų, norinčių įsigyti transporto priemonę ar dalis jai, svarbiausia, kad pirkinys būtų naujas ar mažai naudotas. Beveik ketvirtadaliui aktualus prekės ženklas, toks pat nuošimtis respondentų atsižvelgia į kainą, siekdami pirkti automobilį ar jo dalis pigiau. Daugiau nei dešimtadaliui svarbi pagaminimo šalis.

„Regitros“ duomenimis, šalyje turime beveik pusantro milijono vairuotojų. Apklausa rodo, kad net 70 proc. respondentų šiemet nepirks nei transporto priemonės, nei dalių. Dešimtadalis apklaustųjų į automobilį investuos iki 100 eurų, o procentas skiriančiųjų didesnę sumą jam įsigyti ar išlaikyti – išties mažas.

„Tai leidžia daryti prielaidą, kad transporto priemonės ar su ja susijusių pirkinių pirkimas lietuviams yra nemenkas finansinis iššūkis, ypač šiandieninėje situacijoje, kai finansinė situacija bet kada gali pasikeisti į neigiamą pusę“, – sako „General Financing“ Klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.

Išlošia praktiški ir santūrūs

Kalbėdamas apie automobilio įsigijimą, finansų ekspertas siūlo apsvarstyti būtent tokią galimybę. S.Ketvirčio teigimu, perkant autolizingu suteikiama laisvė rinktis norimą transporto priemonę, nes neribojamas jos amžius, o įmokas galima atidėti iki 3 mėnesių.

„Autolizingo sumą taip pat galima skirti automobilio remontui ir greitai bei paprastai pašalinti gedimus, jei jie atsirastų. Šiai paskolai nereikalingas „Kasko“ draudimas, nėra poreikio transporto priemonę įkeisti – savininku tampama iškart. Tad jei automobilio pirkimas atrodo per didelis išbandymas asmeniniam biudžetui, autolizingas gali tapti tinkama išeitimi, palengvinančia norimo pirkinio įsigijimą“, – pabrėžia „General Financing“ atstovas. Anot S.Ketvirčio, ši paslauga paranki planuojant tiek naujos, tiek ir naudotos transporto priemonės pirkimą. Pastarosiomis prekiaujančios „Longo LT“ vadovas Paulius Valiukėnas antrina: išsimokėtinai automobilio dairosi vis daugiau vairuotojų.

„Vidutinė mūsų parduodamų transporto priemonių kaina – 4-5 tūkstančiai eurų. Kiekvieną mėnesį nuperkama daugiau nei 100 automobilių. Dažniausiai jų amžius siekia 10 metų. Didžiąją rinkos dalį sudaro dyzeliniai varikliai, kadangi lietuviai važinėja daug ir dažnai, o benzininių variklių savybės pastariesiems nusileidžia“, – apie tendencijas keliuose kalba P.Valiukėnas.

Manantiems, kad tik brangus automobilis kuria socialinį statusą, o pigesnis nesuteikia prestižo, S.Ketvirtis argumentuoja pasaulio turtingųjų pavyzdžiu. Kinų milijardierius ir internetinės parduotuvės „Alibaba“ įkūrėjas Jackas Ma, kurio turtas neseniai vertintas daugiau nei 34 milijardais eurų, vairuoja „Roewe RX5“ visureigį, kainuojantį 13 tūkst. eurų. „Facebook“ sumanytojas ir įkūrėjas Markas Zuckerbergas, turintis daugiau nei 58 milijardus eurų, važinėja „Acura TSX“ už 27 tūkst. eurų.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

S.Ketvirtis akcentuoja – paskola automobiliui suteikiama iki 25 tūkst. eurų sumai. Taip įpirkti galima net naujas milijardierių vairuojamas transporto priemones.

„Minėti pavyzdžiai – tik dalis, rodančių, kad automobiliui išleisti milžiniškų sumų nėra būtinybės. Svarbu vadovautis praktiškumo ir sumanumo principais. Tokiems pirkiniams praverčia taupymo klasika – atskiroms prekėms patogu kaskart atidėti ir kaupti tam tikrą sumą lėšų. Kitas paprastas patarimas – parduoti turimą automobilį ir gautus pinigus investuoti į naujo pradinį įnašą“, – rekomenduoja S.Ketvirtis.

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}