• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Saugumas ir ekologija
  • Tolimojo susisiekimo autobusų vairuotojai ragins segtis saugos diržus

Tolimojo susisiekimo autobusų vairuotojai ragins segtis saugos diržus

Gerindami kelionių saugą ir didindami keleivių sąmoningumą, tolimojo susisiekimo autobusų vairuotojai ragins keleivius segtis saugos diržus vykstant iš vieno miesto į kitą. Šiuo metu saugos diržus autobusuose segasi tik 13,9 proc. keleivių, nors 62 proc. žino, kad diržą segėti privaloma.

Kasmet tolimojo susisiekimo autobusais šalyje keliauja apie 6 mln. keleivių ir tik labai maža dalis vykstančiųjų, autobusui pajudėjus iš vietos, būna prisisegę saugos diržus. Vertindama situacijos rimtumą, Lietuvos transporto saugos administracija šalies vežėjus ir autobusų stočių valdytojus pakvietė pasirašyti Skatinimo segtis saugos diržus tolimojo susisiekimo autobusuose memorandumą.

„Analizuodami tyrimo rezultatus, pastebėjome, kad tuose autobusuose, kuriuose vairuotojas priminė, jog būtina prisisegti saugos diržą, tikrinimo metu 20 proc. keleivių saugos diržą buvo prisisegę. Ir tik 6,7 proc. keleivių saugos diržus segėjo tuose autobusuose, kuriuose vairuotojas nepriminė apie būtinybę juos segėti.

Matydami tai, kad vairuotojo paraginimas veikia, pakvietėme šalies tolimojo susisiekimo vežėjus ir autobusų stočių valdytojus pasirašyti memorandumą kuriuo vežėjas įsipareigotų, kad visuose tolimojo susisiekimo maršrutuose vairuotojai ragins keleivius užsisegti saugos diržą, o autobusų stotyse bus skelbiama diržų segėjimą skatinanti informacija“, – sako Lietuvos transporto saugos administracijos l. e. direktoriaus pareigas Genius Lukošius.

Skatinimo segtis saugos diržus tolimojo susisiekimo autobusuose memorandumą pasirašę vežėjai įsipareigojo, kad prieš išvažiuojant autobusui iš autobusų stoties vairuotojai ragins keleivius užsisegti saugos diržą ir primins užsisegti saugos diržą tarpinėse stotelėse parduodami keleivio bilietą.

Autobusų stočių valdytojai savo ruožtu įsipareigojo pagal galimybę skelbti informacinius pranešimus keleiviams gerai matomose vietose, taip pat kad bilietų tarnybų darbuotojai ragins bilietus perkančius keleivius segtis saugos diržą autobuse.

„Nors iš 43 tolimojo susisiekimo vežėjų kol kas prisijungė 18, džiaugiamės, kad galvojama apie vežamų keleivių saugumą ir siekiama didinti jų sąmoningumą, ypač kai priemonė yra itin paprastai įgyvendinama ir nereikalauja nei iš vežėjo, nei iš valstybės didelių investicijų“, – prisijungusių vežėjų iniciatyvumu ir socialine atsakomybe džiaugiasi G. Lukošius.

Kalbant apie su diržų nesegėjimu susijusius eismo įvykius, 2017-aisiais vietinio susisiekimo maršrutiniame autobuse eismo įvykio metu sužeisti saugos diržų nesegėję 6 žmonės. Diržai autobuse buvo įrengti, tačiau keleiviai jų nesisegė, nes niekas iš jų to nereikalavo.

Tais pačiais metais kitas eismo įvykis  įvyko dėl to, kad keleiviai, kalbindami autobuso vairuotoją, blaškė jo dėmesį. Per vėlai pastebėjęs priešais atsiradusią kliūtį, vairuotojas buvo priverstas staigiai stabdyti.

Važiuojančiame autobuse šalia vairuotojo stovėjusi ir jį kalbinusi keleivė stabdymo metu krito ir buvo sužeista. Dar vieno (2017-aisiais įvykusio) eismo įvykio metu autobuso keleivė važiuodama nesegėjo saugos diržo ir įvykus susidūrimui susižalojo veidą.

2018-aisiais tirtas eismo įvykis, kurio metu autobuso vairuotojas, važiuodamas žiedine sankryža, nesuvaldė keleivinės transporto priemonės ir nuvažiavo (nuslydo) nuo kelio į griovį. Eismo įvykio metu sužeisti saugos diržų neprisisegę 4 keleiviai.

Lietuvos transporto saugos administracija kviečia ir kitas keleivius autobusais vežančias įmones ir organizacijas prisijungti prie saugos diržų segėjimo autobusuose skatinimo iniciatyvos.

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}