• Naujausi papildymai
  • Kontaktai
  • Įrašykite paieškos žodį
Transeksta
  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
      • Apie techninę apžiūrą
      • Kaip vyksta techninė apžiūra
      • Pasirengimas techninei apžiūrai
      • Techninei apžiūrai pateikiami dokumentai
      • Periodiškumas
      • Techninės apžiūros kainos
      • Istorinių transporto priemonių techninė apžiūra
      • Techninę apžiūrą reglamentuojantys dokumentai
      • Kaip automobilio valdytojui saugiai elgtis techninės apžiūros metu
    • Kur galima atlikti techninę apžiūrą
    • Aktuali informacija
      • Kaip registruotis į techninę apžiūrą ir sumokėti internetu
      • Ką daryti, jei techninės apžiūros galiojimas yra pasibaigęs arba panaikintas
      • Europos ekonominės erdvės šalyse atliktos privalomosios apžiūros pripažinimas
      • Privalomoji neeilinė techninė apžiūra (po eismo įvykio)
      • Ataskaitos išdavimas / keitimas
      • Dujų balionų eksploatacijos galiojimo laiko pratęsimas
      • Nemokamas priminimas apie apžiūros galiojimo pabaigą
    • Į ką atkreipti dėmesį
      • Dažniausiai pasitaikantys gedimai
      • Defektai eksperto akimis
      • Pirmosios pagalbos rinkiniai
      • Ką daryti susidūrus su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veika
      • TA stotyse – vaizdo kameros ir registratoriai
      • Gal susitarsim?
    • Papildomi reikalavimai
      • Apie papildomus reikalavimus
      • Automobiliai skirti eismui kaire kelio puse
      • Autobusams ir troleibusams
      • Pavojingus krovinius vežančioms transporto priemonėms (ADR)
      • Saugioms transporto priemonėms
      • Automobiliams su dujine įranga
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
      • Apie techninę ekspertizę
      • Naudingos nuorodos
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
      • Perdirbtos transporto priemonės
      • Sugadintos transporto priemonės
      • Transporto priemonių duomenų nustatymas
      • Transporto priemonės skirtos eismui kaire kelio puse
    • Individualus transporto priemonių patvirtinimas
      • Naudotos transporto priemonės iš ne ES šalių
      • Naujos transporto priemonės
      • Savos gamybos transporto priemonės
      • Galingieji keturračiai
    • Duomenų nustatymas techninės ekspertizės atlikimui
      • Transporto priemonės svėrimas
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
      • Ar Jūsų automobilis saugus?
      • Techninės būklės patikra
      • Kaip transporto priemonę internetu užregistruoti į patikrą
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
      • Transporto priemonės priežiūra
      • Techninė apžiūra ir saugus eismas
      • Techninė apžiūra ir aplinkosauga
      • Techninė apžiūra ir taupumas
  • DAUGIAU
    • Asociacija
      • Apie mus
      • Privatumo politika
      • Asociacijos naujienos
      • Asociacijos nariai
      • Valdyba
      • Administracija
      • Kontaktai
    • Teisės aktai
      • Reglamentai
      • Direktyvos
      • Konvencijos
      • Kodeksai
      • Įstatymai, nutarimai
      • Įsakymai
    • TA statistika
      • Bendroji statistika
      • Populiarioji statistika
      • Įdomioji statistika
      • Apie apžiūrų statistiką
    • Autopasaulis
      • Autonaujienos
      • Saugumas ir ekologija
      • Technika ir technologijos
      • Įvairenybės
  • Rubrikos

    • Naujausios
    • Autonaujienos
    • Saugumas ir ekologija
    • Technika ir technologijos
    • Įvairenybės

Browse:

  • Home
  • Saugumas ir ekologija
  • Lietuvos kelių apšvietimo sprendimams pradedama naudoti žalioji energija

Lietuvos kelių apšvietimo sprendimams pradedama naudoti žalioji energija

Ant triukšmą mažinančių užtvarų netoli Vilniaus, pradėjo veikti saulės moduliai, kurių pagaminta žalioji energija bus naudojama pagrindinės šalies automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda kelio ženklų apšvietimui.

Saulės modulių įrengimo ant triukšmą mažinančių sienelių projektas buvo įgyvendintas rekordiniu greičiu, saulės moduliai žaliąją energiją pradėjo gaminti bent dviem mėnesiais anksčiau nei buvo planuota.

„Tiek „Via Lietuva“, tiek „Lietuvos geležinkeliai“, diegdami tokius integruotus infrastruktūros sprendimus, atveria dar neišnaudotą saulės energetikos potencialą. Be to, tokie sprendimai nereikalauja papildomos vietos. Tai yra puikus inovacijų diegimo ir skatinimo pavyzdys, kurių Susisiekimo srities įmonių veiklos srityje norime matyti tik daugiau”,  –  sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

„Tvarumo siekiame visose veiklos srityse. Kaip organizacija turime tikslą prisidėti prie poveikio klimatui mažinimo ir maksimaliai įveiklinti valdomą infrastruktūrą. Taip prisidedame ne tik prie aplinkosauginių sprendimų plėtros, kelių infrastruktūros efektyvumo didinimo, bet ir ekonominės vertės valstybei kūrimo, šalies įvaizdžio stiprinimo. Šiandien pradėję veikti saulės moduliai ant kelių infrastruktūros tinklo statinių yra pirmasis toks bendrovės įgyvendintas projektas, tačiau ateityje tokių ir panašių sprendimų apimtis planuojame tęsti“, – sako „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Planuojama, kad per metus įrengti saulės moduliai sugeneruos daugiau nei 16 tūkst. kWh elektros energijos, kuri bus naudojama kelio, elektroninių kelio ženklų ir ekranų apšvietimui. Per metus sugeneruota žalioji energija padės atsisakyti beveik 7 tūkst. kg į aplinką išskiriamo CO2 kiekio. Tokį anglies dvideginio kiekį per metus vidutiniškai sugeria netoli 700 medžių.

Ant triukšmo atitvarų įrengti saulės moduliai veikia realiomis lauko sąlygomis, neturi jokios įtakos triukšmą mažinančių užtvarų savybėms.

Saulės modulių įrengimo darbus vykdė „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi uždaroji akcinė bendrovė „StalCorp“, darbų vertė – 35 tūkst. Eur be PVM. Saulės modulius šiam projektui teikė partneriai „SoliTek“.

„Džiaugiamės su partneriais įgyvendinę jau antrąjį tokio tipo projektą Lietuvoje. Turint platesnį projektų krepšelį savo partneriams galime suteikti daug vertingų duomenų ateities projektams, įvertinę saulės apšvietos, generacijos efektyvumo, garso ir vibracijų parametrus. Ypač svarbu, kad įgyvendinant projektą pavyko išnaudoti esamą infrastruktūrą – buvo pritaikytos esamos užtvaros, suteikiant joms dvigubą funkciją. Esame visiškai pasirengę saulės elektrines integruoti ir į naujai statomas triukšmo užtvaras – tai didintų tokių investicijų efektyvumą ir užtikrintų šios infrastruktūros atsiperkamumą“, – teigia „SoliTek“ vadovas Julius Sakalauskas.

„Via Lietuva“, inicijavusi saulės modulių įrengimą ant triukšmą mažinančių sienelių, rėmėsi ir kitų šalių patirtimi – ši praktika jau bandoma ir taikoma Vokietijoje, JAV, Australijoje, Pietų Korėjoje ir kitose pasaulio šalyse.

 

  • PRIVALOMOJI TECHNINĖ APŽIŪRA
    • Kas yra techninė apžiūra
    • Aktuali informacija
    • Į ką atkreipti dėmesį
    • Papildomi reikalavimai
    • ADR mokymai
    • Karjera
    • D.U.K.
  • EKSPERTINĖS PASLAUGOS
    • Kas yra ekspertinės paslaugos
    • Techninė ekspertizė
    • Kur atliekamos ekspertinės paslaugos
    • Aktuali informacija
    • Papildomos ekspertinės paslaugos
    • UAB „Transporto studijos“
    • D.U.K
  • SAUGUS AUTOMOBILIS
    • Kodėl verta papildomai pasitikrinti automobilį
    • Kur pasitikrinti automobilio techninę būklę
    • Praktiniai patarimai eismo saugumui
  • DAUGIAU
    • Asociacija
    • Privatumo politika
    • Interneto svetainės privatumo politika
    • Slapukų naudojimo politika
    • Teisės aktai
    • TA statistika
    • Autopasaulis

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta”
Senasis Ukmergės kel. 16, Užubalių k., Vilniaus r. LT-14302
Tel. +370 5 2640876, el. p. transeksta@vta.lt

Asociacijos pasitikėjimo telefonas +370 800 77008

© Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. Visos teisės saugomos.

Slapukų valdymas

Siekiant užtikrinti geriausią vartotojo patirtį, mes naudojame technologijas, tokias kaip slapukai, norėdami saugoti ir/arba gauti įrenginio informaciją. Sutikimas naudoti šias technologijas leis mums tvarkyti duomenis, tokius kaip naršymo elgesys ar unikalūs identifikatoriai šiame tinklalapyje. Nesutikimas arba sutikimo atšaukimas gali neigiamai paveikti tam tikrus svetainės funkcionalumus. 

Funkciniai Visada aktyvus
Kad svetainę būtų lengviau naudoti, būtinais slapukais aktyvinamos pagrindinės funkcijos, pavyzdžiui, naršymo puslapiuose ir prieigos prie svetainės apsaugotų sričių. Be šių slapukų svetainė neveiks tinkamai.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiniai
Naudodami statistikos slapukus, kurie renka anoniminę informacija ir teikia jos ataskaitas, svetainės savininkai gali sužinoti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Trečiųjų šalių
Sutikimas reikalingas Youtube turinio rodymui.
Tvarkyti parinktis Tvarkyti paslaugas Tvarkyti {vendor_count} pardavėjus Skaitykite daugiau apie šiuos tikslus
Valdyti
{title} {title} {title}